خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزئیات مراسم پایانی جام باشگاه‌های کتابخوانی

آیین پایانی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، پنج‌شنبه 21 دی‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نویسندگان ادبیات کودک، از ساعت 14 در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، ابراهیم حیدری دبیر اجرایی دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با اعلام این خبر افزود: در این مراسم که با حضور اعضا و تسهیلگران باشگاه‌های برگزیده و تقدیری برگزار می‌شود، ضمن برگزاری جلسۀ پرسش و پاسخ کودکان و نوجوانان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دو باشگاه برگزیده، یک مربی برگزیده، یک نامۀ برگزیده و یک فیلم برگزیده معرفی خواهند شد. همچنین از یکی از باشگاه‌های برگزیدۀ اولین دورۀ جام با اهدای نشان استمرار تقدیر خواهد شد.

او افزود: در این برنامه همچنین از 7 باشگاه، نویسندگان 4 نامه و سازندگان 4 فیلم یک‌دقیقه‌ای معرفی کتاب نیز تقدیر خواهد شد. همچنین از دو نویسنده که آثار آنها از سوی کودکان و  نوجوان شرک‌کننده در جام باشگاه‌ها با بیشترین استقبال مواجه شده، تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گفتۀ حیدری، ویژگی مهم دومین دورۀ جام باشگاه‌های کتابخوانی، نقش فعال و قابل توجه باشگاه‌های روستایی است.

او گفت: این جام رقابت فرهنگی خوبی بود که توانست اهداف کمی و کیفی ما را تا حدود زیادی برآورده کند. برگزاری دومین دورۀ جام باشگاههای کتابخوانی ظرفیت‌های خوب شهرها و روستاهای مختلف را به ما نشان داد که امیدواریم با همکاری و یاری نهادهای مرتبط، در دورۀ سوم، به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

دبیر اجرایی دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان اظهار کرد: مراسم پایانی دومین دورۀ جام با اجرای مهسا ملک‌مرزبان و مژگان عظیمی، به‌صورت یک برنامۀ رادیویی برگزار خواهد شد و در کنار این اجرای رادیویی، نماهنگ معرفی باشگاه‌های برگزیده و تقدیری و فیلم‌های موبایلی برگزیده و تقدیری پخش خواهد شد و شماری از نامه‌های بچه‌ها به نویسندگان خوانده می‌شود. در پایان برنامه نیز گروه موسیقی نوجوان «آشیانۀ کودک» کنسرت موسیقی اجرا می‌کنند و شرکت‌کنندگان از باغ کتاب تهران دیدن خواهند کرد.
دومین دورۀ جام باشگاه‌های کتابخوانی از فروردین‌ماه سال جاری در شهرها و روستاهای مختلف آغاز به کار کرد که این مراسم پایان‌بخش آن خواهد بود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا