خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رائفی‌پور هم شاکی شد

علی اکبر رائفی پور، سخنران اصولگرا، در توییتی از مواضع مسئولان درباره‌ی دلیل مخالفت در دولت روحانی و موضع موافق با واردات واکسن کرونا به‌ویژه فایزر انتقاد کرد.

به گزارش انصاف نیوز، حالا که پس از دولت روحانی، دستگاه‌های مختلف در اختیار کامل جریان اصولگرا قرار دارد، مواضع رائفی پور و بخش‌های دیگری از جریان اصولگرا، ارزشی و انقلابی، با تردیدهایی درباره‌ی مسئولان همسوی آنها مواجه شده است.

رائفی پور امروز توییت کرد:

از سه حالت خارج نیست:
۱- واکسن فایزر وارداتی ریسک و خطری ندارد
۲- نظر رهبر انقلاب تغییر کرده است
۳- ماله کشان فقط ایرادات دولت روحانی را می بینند .
در هر صورت اینکه به مردم توضیح درستی داده نمی شود در بهترین حالت نشانه بی تفاوتی مسئولان است.

چند پیام در زیر توییت رائفی پور در پی می‌آید:

محمد پازوکی: مخالف واردات واکسن آمریکایی و اروپایی هستم اما واردات واکسن از کشور ثالث ممنوع نبوده هیچوقت. اگر رهبری مخالف واردات واکسن‌‌های برند آمریکایی از کشورهای دیگر بودند امروز قطعا با یک سخنرانی یا بیانیه نظرشون را صریح میگفتند. البته مطمئنم که اگر مخالف بودند دستور قانونی هم میدادند!

خلیل: واقعا آقای پازوکی از شما بعیده این حرفا ، فایزر همون فایزره ، چ فرقی داره از آمریکا بیاد یا از اروپا ، مهم محتویاتشه ، واکسن #ژنتیکی با عوارض وحشتناک حالا امروز شاید نشون نده سالها بعد مشخص میشه، تازه باید ماها کاری کنیم جلوی استرازنکا و اسپوتنیک هم گرفته بشه

میلادم: سکانس اول: مدرنا در ژاپن تزریق نمی‌شود. / ایول بریم بگیم آمریکا پدر سوخته‌س./ مبدا اسپانیا بودا! / آمریکا پدرسوخته‌س، تمام. || سکانس دوم: فایزر وارد می‌شود. / ایول فایزر بلژیکی. / تحت لیسانس آمریکاعه‌ها! / بلژیکیه، تمام. || استاندارد_دوگانه

امیرخان: پدر خوانده های غرب دوست نفوذی، زمان و مکان شخص و حزب و… براشون فرقی نمیکنه، مادامی که هستند، کارشون رو انجام میدن. حجامت انقلاب ضروریه

عیار: ماله کشا و دشمن خارجی دو لبه‌ی یک قیچی‌ان. دشمن خارجی زخم ها رو بزرگنمایی میکنه و ماله کش ها با انکار زخم مانع درمان میشن. این وسط هم اگر عده‌ای به دنبال نقد دردها بیفتن فوری با حملات هماهنگ برچسب عناد با دولت انقلابی و نظام میخورن. القصه اسیر شدیم!

فائزه طلایی: نظر ایشون این بود که از آمریکا و انگلیس واکسن نیارید این ها هم از آلمان و دیگر کشورهاست. ولی خوبه که بیان یه توضیحی بدن همیشه حرف زدن بهترین کاره که ماها انجامش نمیدیم!

دکتر پاستور: خواهر محترم بحث مبدا واکسن نیست صرفا بحث فناوری واکسن های ژنتیکی هست که احتمال خطرش خیلی بالاست کما این که ما با واکسن اسپوتنیک هم مشکل داریم!

توییت پارسال رائفی‌پور

رائفی‌پور در پاییز سال گذشته در توییتر نوشته بود:

آنهایی که می گویند واکسن می‌سازیم دغدغه اصلی شان سلامت مردم عزیزمان است و دو نکته را مد نظر دارند: ۱ نگرانی از کارآمدی واکسن های وارداتی. ۲_ تکیه بر توان ملی و رسوب دانش در این صنعت مهم، با توجه به اینکه ویروس کرونا جهش یافته و تضمینی وجود ندارد واکسن وارداتی بدرد فردا هم بخورد.

او چند ماه بعد هم در حمایت از محمد مخبر که وعده‌ی ساخت ۵۰ میلیون واکسن تا شهریور ماه را داده بود نوشت:

«محمد_مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ؛ بجای اینکه خودش را مشغول بازی های انتخاباتی کند ، ایستاد و با به نتیجه رساندن تولید انبوه واکسن ملی کرونا یک مشکل مهم کشور را بر طرف کرد».

این وعده‌ی آقای مخبر محقق نشد و تا پایان شهریور حدود ۶ میلیون واکسن برکت به وزارت بهداشت تحویل شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقتی آدم های کوچک در این مملکت صاحب تریبون شده و بر موج جهل مردم سوار می شوند واضح است که با یک مویز گرمیشان می شود و با یک خیار سردیشان.
    رائفی و تتلو و خیلی های دیگر از یک جنس هستند.
    حالا اینها را بی خیال. هنوز تو کف این هستم که چطور [قالیباف با آن وضعیت] رییس مجلس شد؟ اصلا درک نمی کنم. شایدم مخصوصا ایشان را گذاشتند آن بالا که اگر صدایش درآمد […] ساکتش کنند. شایدم نه کلا مملکت همین است دیگر. کجا داریم میریم !

    1
    23
    1. کوچک شما هستی که میای عزیزی مثل رائفی پور رو که برای امام زمان عج کار می کنه رو با کسی مثل تتلو مقایسه می کنی. آقای رائفی پور عزیز مردم هستن این رو تو شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی بخوبی میشه فهمید. آقای قالیباف یا هر فر دیگری هم با رای مردم انتخاب شدن، حالا شما هزچقدر میخوای توهم داشته باشی داشته باش

      1. انصاف نيوزي كه انصاف نداره و دروغ منتشر ميكنه اينو همه ميدونن رائفي پور نه اصلاح طلبه نه اصول گرا چه برسه كه بخواد سخنران يكي از اين دو گروه باشه و اتفاقا از اين دو گروه اصلاح طلب و اصول گرا بهش حمله ميشه و…
        بسه يا بيشتر بگم سايت مثلا انصاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا