خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیشنهاد کوشکی: سعید جلیلی رییس صداوسیما شود

محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا، در یادداشتی با عنوان «رسانه ملی و سعید جلیلی» که در کانال قرارگاه سایبری عمار منتشر شده نوشت:

رسانه ملی هنوز آن قدر نفوذ و تاثیر دارد که بتوان آن را به بزرگترین و موفق ترین دانشگاه کشور تبدیل کرد. دانشگاهی با ٨٠ میلیون مخاطب و این همان چشم اندازی بود که حضرت امام برای صداوسیما در نظر داشتند.

اما بزرگترین مانع در مسیر تبدیل صدا و سیما به دانشگاهی برای انتقال و آموزش ارزش‌ها و اندیشه اسلامی و انقلابی به اقشار مختلف جامعه، مدیریت آن بوده است. مدیران این رسانه در ادوار مختلف (محمد هاشمی، علی لاریجانی، ضرغامی، سرافراز و علی عسکری) انسانهای خوبی بوده اند که یا تسلط علمی بر اندیشه انقلاب اسلامی نداشته و یا پایبند آن نبوده اند و همین فقدان باعث شد تا رسانه ملی مبلغ همه چیز باشد به جز ارزش‌ها و اندیشه انقلابی و اسلامی! (به عنوان مثال با گذشت یک دهه از بحران سوریه و شکل گیری پدیده مبارکی به نام «مدافعان حرم»، رسانه ملی هنوز این لیاقت را پیدا نکرده که حتی یک سریال با کیفیت متوسط درباره آن تولید کند!)

سالهاست که دو دسته از رسانه ملی ناراضي اند :
١) نیروهای مومن و انقلابی
٢) ضد انقلابها اصلاح‌طلبان و لامذهبها!

و این یعنی این رسانه در بن بست نبود یک «خط فکری غالب» گرفتار آمده و توانایی های بی نظیر آن هرز رفته است.

برخلاف تصور عموم جامعه انتصاب ریاست رسانه ملی توسط رهبر انقلاب شکل نمی‌گیرد و «سازوکار خاصی» این انتصاب را شکل می‌دهد که حلقه نهایی آن امضای رهبر انقلاب است!

در این میان شکل گیری جریانی مردمی برای تاثیر گذاری بر سازوکار انتصاب ریاست جدید رسانه ملی (با توجه به خاتمه زمان ریاست فعلی سازمان) دست رهبر انقلاب را برای انتخاب مدیری متفکر و مومن به ارزشها و اندیشه انقلاب اسلامی، بازتر خواهد کرد و به «بسط ید» ایشان در این مسیر منجر خواهد شد.

در شرایط کنونی «سعید جلیلی» چهره ای است با تسلط و ایمان به اندیشه انقلاب اسلامی و پایبند به ولایت فقیه که می تواند رسانه ملی را از وضعیت نامطلوب کنونی خارج کند و آن را به مسیر تبدیل شدن به دانشگاهی عمومی برای آموزش و انتقال «تفکر انقلابی و سبک زندگی دینی» به نسل‌های کنونی و آینده بازگرداند.

حامیان «جلیلی» در ایام انتخابات با اندکی تامل به این نکته خواهند رسید که حضور «سعید» در جایگاه مدیریت رسانه ملی نه تنها کمتر از «ریاست جمهوری» او نیست بلکه می تواند مفید تر و موثر تر از آن باشد.

حمایت نیروهای انقلابی از انتصاب جلیلی به ریاست صدا و سیما، تلاش برای عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب و تربیت نسل جوان مومن و انقلابی مورد نظر این سند خواهد بود انشالله!

و خدا نکند که این فرصت با تعلل و غفلت و نافهمی از دست برود و…

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مطمئنیدایشان تحت تاثیرهمان عوامل تاثیرگذارقبل از امضای رهبری قرار نخواهدگرفت؟؟؟تصورات خامی دارید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا