خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش وزیر ورزش به حاشیه‌های اردوی استقلال در دبی

وزیر ورزش دولت سیزدهم به حاشیه‌های حضور اعضای باشگاه استقلال در دبی واکنواکنش نشان داد.

به‌گزارش انصاف نیوز، حمید سجادی گفت: وقتی این مسائل به ما گزارش می شود سردرد می گیریم و ناراحت می شویم که کجا نشسته ایم. تیم ما در ایام محرم و صفر راهی خارج از کشور شده، چه گذشت بر این تیم؟ کجا هستیم؟ مربی کجاست؟سرپرست تیم کجاست؟ ورزشکار کجا است؟

فارس نوشت: «سجادی در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و مروجین اخلاق و معنویات که به همیت سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شده است اظهار داشت: در ماه محرم صفر تیمی با پول بیت المال عازم خارج از کشور می شود، در خارج از کشور باید چه چیزهایی رعایت شود؟

وی افزود: این موارد رعایت نمی شود و وقتی این مسائل به ما گزارش می شود سردرد می گیریم و ناراحت می شویم که کجا نشسته ایم. تیم ما در ایام محرم و صفر راهی خارج از کشور شده، چه گذشت بر این تیم؟ کجا هستیم؟ مربی کجاست؟سرپرست تیم کجاست؟ ورزشکار کجا است؟

سجادی تاکید کرد: مگر آن تیم مسابقه ندارد؟ خرید و گردش اینقدر مهم است؟ گام دوم واکنش درست است که باید آن واکنش را ببینید.

اظهارات سجادی در حالی صورت گرفته که چندی پیش حواشی پیرامون سفری از تیم ها به مسابقات برون مرزی حواشی زیادی را در پی داشت».


باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: «اردوی تیم فوتبال استقلال به سرمربیگری فرهاد مجیدی در حالی طی چند روز گذشته از سر گرفته شد که این اردو با حواشی‌های زیادی همراه بوده است.

گزارشات سنگین و پر از تخلف در حالی به حراست وزارت ورزش و جوانان ارائه شده که بدون شک این حواشی‌ها به حراست کل فرستاده شده است و تبعاتی برای کادر فنی استقلال همراه خواهد داشت.

اولین حاشیه این اردو مربوط به مبتلا شدن علیرضا رضایی و نوشادی مربی بدنساز آبی پوشان به کرونا است، که فرهاد مجیدی با آزاد گذاشتن اعضای تیم خود در دوبی باعث شد اعضا با حضور در پاساژ به تفریح بپردازند و در نهایت مبتلا به بیماری کرونا شوند.

پس از آزاد گذاشتن اعضای تیم توسط فرهاد مجیدی و ابتلای آن‌ها به بیماری، نوبت به تخلفات خارج از عرف برخی از افراد کادر فنی می‌رسد که در هتل اقدامات غیرقانونی انجام داده اند و باعث شدند کارکنان هتل دوبی دست به شکایت بزنند.

دوربین‌های مدار بسته در هتل آبی پوشان تمامی اقدامات ناسالم برخی از اعضای کادر فنی را ضبط و در اختیار حراست باشگاه قرار و در نهایت این گزارش‌ها به دست وزارت ورزش و جوانان رسیده است.

از تمام حواشی‌ها که بگذریم نوبت به سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌رسد که گویا ساعت‌ها در محل اردوی آبی پوشان حضور نداشته و تنها در ساعت تمرین بازیکنان در محل اردو حاضر شده است.

به هر ترتیب تمامی گزارش‌ها به وزارت ورزش و جوانان تحویل داده شده و سرپرست و عضو هیئت مدیره باشگاه گزارشات خود ارائه داده اند که بدون شک با تمامی اتفاقات رخ داده در محل هتل آبی‌ها کار برای ادامه همکاری با فرهاد مجیدی سخت می‌شود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا