خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جانشین فرمانده سپاه: خباثت‌ها در موضوع واکسن ناشی از اهداف سیاسی بود

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در جلسه‌ی امروز شورای شهر تهران حضور پیدا کرد.

به‌گزارش انصاف نیوز، سردار فدوی گفت: بسیاری از خباثت‌هایی که علیه کشور و مردم توسط دشمن صورت گرفته است یا ناشی از مال دنیا و یا ناشی از اهداف سیاسی بوده است که موضوع واکسن یا مثلا گران شدن برخی اجناس از این دست مسائل است. کسانی که می‌خواهد خباثت انجام دهند متأسفانه احساس هزینه نمی‌کنند در حالی که باید سایه سنگین هزینه‌ دادن را احساس کنند و جرأت خباثت نداشته باشند.

به‌نوشته‌ی فارس، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در چهاردهمین جلسه از صحن شورای شهر تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس حضور یافت.

سردار فدوی در صحن شورا با اشاره به اینکه بی‌نظیرترین افراد عالم در جنگ شهید شده‌اند، گفت: یاد و خاطره شهدایی مانند شهید همت، شهید خرازی و شهید چمران را گرامی می‌داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به خباثت‌هایی که علیه کشور و مردم توسط دشمن صورت گرفته است، گفت: بسیاری از خباثت‌ها یا ناشی از مال دنیا و یا ناشی از اهداف سیاسی بوده است که موضوع واکسن یا مثلا گران شدن برخی اجناس از این دست مسائل است.

سردار فدوی تأکید کرد: کسانی که می‌خواهد خباثت انجام دهند متأسفانه احساس هزینه نمی‌کنند در حالی که باید سایه سنگین هزینه‌ دادن را احساس کنند و جرأت خباثت نداشته باشند.

وی با اشاره به موضوع جنگ فرهنگی و اقتصادی با دشمن گفت: ما از مکتب حق برخورداریم و حرف حق را باید در خانه دشمن بزنیم امیرالمؤمنین (ع) فرموده‌اند جنگ در خانه دشمن عزت و در خانه خودمان ذلت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم دشمن به موضوعات فرهنگی و اقتصادی ورود یابد و تلاش کنیم از تجارب خود در دوران دفاع مقدس بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: به طور قطع دوران دفاع مقدس در روندی قرار گرفت که یکی از مقدمه های معرفت به امام حسین (ع) و ظهور امام زمان (عج) است. همچنین معرفت به امام حسین(ع) زمینه ظهور امام زمان(عج) است و امام عصر (عج) برای ظهور، خود را به امام حسین علیه السلام معرفی می کند و بنابراین باید همه عالم به امام حسین (ع) معرفت پیدا کند.

سردار فدوی بیان داشت: روند انقلاب اسلامی که شروع شد امام راحل فرمودند این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش می دهیم.

سردار علی فدوی در ادامه با اشاره به قدرت بازدارندگی کشور گفت: مرحله بازدارندگی به این معناست که اگر دشمن بخواهد غلطی بکند، بررسی می کند و متوجه می شود که ضرر و زیان اش بسیار بیشتر از نفع و سودش خواهد بود. در بیشتر موارد ما تعیین کننده هستیم و آمریکایی‌ها نیز به این مطلب اعتراف دارند، در آمریکا تاکید شده است که بروید توان ایجاد کنید تا در برابر ایران بازدارنده باشید البته این کار خداست و خدا در ذهن و دل آنها این جایگاه یعنی قدرت بازدارندگی ایران را قطعی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل در اوایل انقلاب می‌گفتند ما هم ابرقدرت هستیم، بیان داشت: اگر همه کشور همراه امام به این مطلب باور داشتند، ما به جای اینکه در دهه ۹۰ ابرقدرت باشیم در دهه ۶۰ به این مرحله می رسیدیم. مشکل این است که خیلی از افراد در جاهایی قرار می‌گیرند که اقتضای آن این است که مانند امام فکر و مانند امام عمل کنند اما اینگونه عمل نمی کنند. مردم با امام راحل همراه بودند اما در این بین افرادی بودند که با مردم و امام همراهی نکرده و مشکلاتی را ایجاد می کردند.

جانشین فرمانده سپاه گفت: در نیروی دریایی برای من و همه پاسداران، آمریکایی‌ها به اندازه سر سوزنی مهم نبودند، ما به عینه ضعیف بودن، ذلیل بودن و در موضع انفعال قرار داشتن آنان را می‌دیدیم.

وی خاطرنشان کرد: روزی در خلیج فارس دستور دادیم هر کسی که می‌خواهد در خلیج فارس باشد باید فارسی صحبت کند که در ظرف کمتر از یک ماه در تمام ناوهای آمریکایی یک فارسی زبان حضور داشت.

سردار فدوی گفت:در نمونه دیگر اعلام کردیم که ۶ کشور نمی‌توانند از خطوط دریانوردی بین المللی که ترسیم شده عبور کنند چرا که برخی از این خطوط در خاک ما در ایران قرار داشت و دیدیم تاکنون این کشورها آمریکا، انگلیس، فرانسه، کانادا و نیوزلند از این خطوط عبور نکرده اند.

وی بیان داشت : نیروی نظامی آمریکا سالانه ۸۰۰ میلیون دلار بودجه نظامی دارد؛ این در حالی است که ما در دولت قبل، باید صد سال نفت می فروختیم تا ۸۰۰ میلیون دلار داشته باشیم. اما نتایج برقرار است چون قاعده خداوند برقرار است و خداوند نتیجه را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: همانطور که دل و جرات به خرج دادیم و در دوران دفاع مقدس بعد از دوره بنی صدر در عملیات «فرمانده کل قوا خمینی روح خدا» و چهار عملیات بعد از آن بسیاری از نقاطی که توسط دشمن اشغال شده بود را آزاد کردیم؛ باید در این حوزه نیز عمل کنیم. بعد از برطرف شدن دوره بنی صدر و انجام عملیات هایی از جمله عملیات بیت المقدس، ما جنگ را در خانه دشمن شروع کردیم و بنابر روایات جنگ در خانه دشمن موجب عزت ما شد.

سردار فدوی درباره موضوع یمن گفت: کمی از نفس انقلاب اسلامی در یمن افتاده است و ببینید چگونه عمل می کنند. هم اکنون آمریکا و اروپا، صهیونیست و عربستان، در یمن مستأصل شدند اما چون به جاهلیت قبل از اسلام مبتلا هستند، ملتمس ما شدند که آبرومندانه آنها را از اینجا نجات بدهیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاهی در یمن گفت: نمایشگاهی در یمن برگزار شد که اگر همه کشورهای عربی با هم بخواهند چنین نمایشگاهی را راه بیندازند، نمی‌توانند.

جانشین فرمانده سپاه بیان داشت: ما را متهم می کنند که تجهیزات را به یمن می‌دهیم در حالی که آنها یمن را صددرصد محاصره کردند چگونه ایران می‌تواند به آن‌ها تجهیزات بدهد.

وی افزود: یمنی‌ها از بهره هوشی بالایی برخوردار هستند و جزو بالاترین بهره هوشی در میان مردم کشورهای مختلف دنیا هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا