خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قائم مقام وزیر کشور: خطوط قرمز نظام رعایت شود

قائم مقام وزیر کشور بر ضرورت حضور تمام جریان‌های سیاسی در انتخابات تاکید کرد و گفت: این مهم شور و نشاط انتخاباتی ر ا افزایش می دهد اما همه باید خطوط قرمز نظام را رعایت کنند.

به گزارش مهر، حسینعلی امیری شامگاه سه شنبه در آیین گرامیداشت هفته وحدت که در حسینه عابدینیه شهر سمنان برگزار شد، با بیان اینکه براساس آمار وزارت کشور بالغ بر ۱۲ هزار و ۹۰۰ نفر برای انتخابات سال جاری ثبت نام کردند، افزود: افزایش آمار داوطلبان از نظر جامعه سیاسی قابل بررسی علمی است.

وی با بیان اینکه مردم ایران برای سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود همواره حساس بوده اند، افزود: ثبت نام قابل توجه نامزدهای انتخاباتی نشان از شور و نشاط انتخاباتی در کشور دارد و این روندی که ایجاد شده باید ادامه پیدا کند.

کاندیداها خط قرمزهای نظام را رعایت کنند

قائم مقام وزیر کشور از کاندیداها خواست تا خط قرمزهای نظام را رعایت کنند و تصریح کرد: نامزدهای انتخابات وحدت را ملاک عمل خود قرار دهند و از دادن قولهایی که به تفرقه منجر شود خود داری کنند.

امیری همچنین اشاره ای نیز به شرایط منطقه و کشور داشت و افزود: کشور در حال حاضر تحمل تنش را ندارد.

وی همچنین از مردم خواست تا به کسانی رای بدهند که به مصالح و منافع ملی می اندیشند و تصریح کرد: حفظ آرامش مردم و کشور خطوط قرمز نظام است و نباید خدشه ای به آن وارد شود.

انتخابات باید پرشور و با نشاط برگزار شود

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه رهبری همواره بر تحقق حماسه سیاسی تاکید داشته اند، افزود: انتخابات باید پرشور و با نشاط برگزار شود.

امیری برگزاری انتخابات پرشور را لازمه ارتقا وحدت ملی دانست و افزود: نباید در انتخابات به نحوی عمل شود که عده‌ای از قطار انقلاب پیاده شوند.

وی تشکیل مجلسی قوی را در راستای مصالح نظام ضروری دانست و تصریح کرد: باید مجلسی بر مبنای عقلانیت و ارزشهای اسلامی و در شان و تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

موفقیت برجام یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید

قائم مقام وزیر کشور همچنین اشاره ای نیز به تلاشهای دولت یازدهم در راستای مذاکرات هسته ای و به نتیجه رسیدن برجام داشت و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی از این پس نقش فعالتری در صحنه های بین المللی خواهد داشت.

امیری موفقیت در مذاکرات هسته ای توسط تیم دیپلماسی کشور نتیجه رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت های مردمی دانست و افزود: به نتیجه رسیدن برجام نشان از حقانیت ایران در راستای حق داشتن دانش هسته ای بود.

وی در خاتمه بر ضرورت تحقق شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت تاکید کرد و افزود: نتیجه مثبت جمع بندی مذاکرات هسته ای مدیون وحدت ملت ایران است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا