خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برنامه دولت برای تجمیع همه خدمات هوشمند در کارت ملی

وزیر ارتباطات با اشاره به هدررفت بودجه کشور در ارائه کارت‌های هوشمند متعدد توسط دستگاه‌ها، نسبت به تجمیع خدمات در کارت ملی هوشمند در آینده‌ای نزدیک ابراز امیدواری کرد.

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه توئیتر خود ضمن انتقاد از کارت‌های هوشمند متعددی که برای مصارف مختلف به مردم ارائه می‌شود، نوشت: ارائه کارت‌های هوشمند متعدد توسط دستگاه‌ها به مردم باعث هدررفت بودجه کشور و یکی از دلایل عدم یکپارچه بودن دولت الکترونیک در کشور است.

او در ادامه به تعدد کارت‌های هوشمندی که توسط یک سازمان صادر می‌شود اشاره و اظهار کرد: در برخی موارد یک نهاد چند کارت هوشمند صادر می‌کند و قدرت تجمیع خدمات را در خود ندارد. نتیجه این اقدام سردرگمی بیشتر مردم در مراجعات اداری است. امروز در هیئت دولت معاون اول به وزارت کشور برای ساماندهی این موضوع دستور دادند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با ابراز امیدواری از اینکه کارت ملی هوشمند به عنوان کارتی که برای مصارف و خدمات مختلف مورد استفاده قرار گیرد، خاطرنشان کرد: کارت ملی هوشمند که توسط سازمان ثبت احوال صادر می‌شود قابلیت تجمیع خدمات سایر دستگاه‌ها را در خود دارد. امیدوارم این اتفاق زودتر صورت پذیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا