خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«توطئه‌ تیم‌های خرابکار ‌در غرب کشور خنثی شد»

یک فرمانده ارتش از خنثی شدن «توطئه‌های خرابکارانه دشمن» در غرب کشور خبر داد.

به‌گزارش انصاف نیوز، معاون تیپ 40 هجومی و متحرک نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ 40 ارتش امروز این افتخار را دارد که در مرزها نسبت به مراقبت‌های لازم از تیم‌های خرابکار نظام استکباری بپردازد که هم‌اکنون نیز در منطقه غرب کشور این مأموریت را به‌شایستگی انجام داده و در چند مرحله توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

تسنیم نوشت: علی کنعانی صبح امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان تیپ 40 ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اظهار داشت: تیپ 40 ارتش در دوران دفاع مقدس در 16 عملیات سعی کرد موفقیت‌ را برای کشورمان حاصل کند و در این ایام برای صیانت از مرز و بوم کشورمان توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: در ایام هشت سال دفاع مقدس، تیپ 40 ارتش یک‌‌هزار و 603 شهید، بیش از 2هزار جانباز و یک‌هزار و 400 آزاده تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرد تا وجبی از خاک مقدس ایران اسلامی به دست دشمنان نیفتد و این موضوع برای ملت شریف ایران اسلامی بیش از هر موضوعی حیاتی بود.

معاون تیپ 40 هجومی و متحرک نزاجا گفت: تیپ 40 ارتش امروز این افتخار را دارد که در مرزها نسبت به مراقبت‌های لازم از تیم‌های خرابکار نظام استکباری بپردازد که هم‌اکنون نیز در منطقه غرب کشور این مأموریت را به‌شایستگی انجام داده و در چند مرحله توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

کنعانی بیان کرد: امنیت و آرامش کشورمان را مرهون جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم که در این راستا ارتش جمهوری اسلامی ایران اعم از زمینی، دریایی و قرارگاه هوایی سعی می‌کند در دفاع از مرز و بوم کشور همواره هوشیارانه عمل می‌کند و با مجهز شدن به جدیدترین امکانات در تلاش برای مرزبانی شایسته از حیثیت این کشور است.

وی تصریح کرد: نیروهای شجاع و دلیر ارتش در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن همیشه صلابت خود را به نمایش گذاشته‌اند و هم‌اکنون نیز بیش از هر زمان دیگری مدافع این مرز و بوم الهی خواهند بود.

معاون تیپ 40 هجومی و متحرک نزاجا با اشاره به واکسیناسیون نیروهای ارتشی نیز گفت: واکسیناسیون نیروهای ارتشی در زمان حاضر به پایان رسیده است و رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کنار این موارد در اولویت کاری قرار گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا