خرید تور تابستان ایران بوم گردی

AFC: پرسپولیس با روحیه به دیدار السد می‌رود

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به دو دیدار دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از AFC، تنها چهار تیم در لیگ قهرمانان باقی ماندند و باید از سه شنبه همین هفته رقابتشان را در دور رفت مرحله نیمه نهایی آغاز کنند.

السد قهرمان لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۱ باید برابر پرسپولیس قرار گیرد که برای دومین سال پیاپی به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافته است. همچنین در دیگر دیدار، کاشیما به دیدار سوون سامسونگ می‌رود که دو قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارد.

السد تنها تیمی در این مرحله است که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان (نه جام باشگاه‌های آسیا) را در کارنامه خود دارد و آخرین تیمی از منطقه غرب است که جام قهرمانی را توانست بالای سر ببرد. آنها به دنبال پایان دادن به سلطه تیم‌های شرق آسیا هستند. السد توانست بعد از صعود از مرحله گروهی، الاهلی عربستان را حذف کند و در ادامه با شکست استقلال به این مرحله رسید.

با این حال آخرین شکست السد در لیگ قهرمانان برابر پرسپولیس حریف روز سه شنبه این تیم بوده است. سرخ‌ها بعد از صعود از گروه خود توانستند الجزیره امارات و در ادامه الدحیل قطر را شکست دهند. این دومین صعود پیاپی سرخ‌ها به این مرحله است. در سال قبل الهلال عربستان توانست پرسپولیس را حذف کند و اکنون پرسپولیس از شکست دادن الدحیل روحیه گرفته و به دنبال نتیجه خوب دیگری است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا