خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ رییس دفتر عقیدتی-سیاسی فرمانده کل قوا به «چرا با طالبان مقابله نکردید؟»

رییس دفتر عقیدتی – سیاسی فرمانده کل قوا در پاسخ به این سوال که چرا جمهوری اسلامی ایران با طالبان مقابله نکرده است؟، گفت: این امور و مدیریت در عرصه منطقه و جهانی هوشمندی بالایی می‌خواهد که امام در اوج هوشمندی بود و رهبر معظم انقلاب نیز در اوج هوشمندی میراث گران‌سنگ امام را محافظت کردند.

ایرنا نوشت: حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم امام رضا(ع) افزود: از قدرت خود در سطح متقابل استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: حسنین هیکل روزنامه نگار مصری خطاب به ایرانیان می‌گوید درک درستی از ولایت‌فقیه ندارم ولی شما قدر ولایت فقیه را بدانید. در طول تاریخ ۲ بار به ساحل مدیترانه نزدیک شدید یک بار در زمان هخامنشیان با تکیه بر سلاح و امروز با قدرت ولایت فقیه. اما هیکل، اگر امروز بود می‌گفت از سواحل مدیترانه هم عبور کرده‌اید و به باب المندب رسیده‌اید و این نشان می‌دهد ولایت فقیه در اقتدار و انسجام و وحدت گرایی نقش بسیار تعیین کننده ای دارد.

رییس دفتر عقیدتی – سیاسی فرمانده کل قوا گفت: شکل گیری نیروهای منسجم مکتبی، شکل گیری جبهه مقاومت از مدیترانه تا باب‌المندب و توسعه عمق راهبردی ما و شکل‌گیری ۶ قدرت نظامی، مردمی و مکتبی حزب الله در لبنان، حماس و جهاد اسلامی در فلسطین، حشدالشعبی در عراق و انصارالله در یمن و نیروهای مدافع حرم در سوریه از دیگر دستاوردهاست.

سعیدی افزود: در نقطه مقابل، امروز آمریکایی‌ها در بدترین شرایط خود قرار دارند ناتوان در حفظ پیروزی و ائتلاف سازی هستند و ابتکار عمل را به رقبا واگذار کرده اند و در مهار رقبای خود هم دچار مشکل هستند.

وی با اشاره جنگ تحمیلی ادامه داد: طی جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران چهار محور آمریکا و اروپا، شوروی سابق، رژیم‌های مرتجع و رژیم بعث عراق در یک نقطه متمرکز علیه انقلاب اسلامی متحد شدند.

رییس دفتر عقیدتی- سیاسی فرمانده کل قوا گفت: در تاریخ کمتر دیده شده که ۲ ابرقدرت در یک موضوع متمرکز شوند و با هم همکاری کنند اما در جنگ تحمیلی، آمریکا و شوروی علیه انقلاب اسلامی کنار هم قرار گرفتند و به کمک رژیم صدام رفتند.

سعیدی افزود: بعد از امام خمینی(ره) هم با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری همه توطئه‌ها و جنگهایی که هدف نهایی آن انقلاب اسلامی بود به شکست انجامید که از جمله اینها، جنگ بالکان، جنگهای اول و دوم عراق، افغانستان، جنگهای ۳۳، ۵۲ و هشت روزه لبنان، جنگ غزه و سوریه است که در همه اینها رهبر معظم انقلاب میراث امام(ره) را به خوبی پاسداری کردند.

وی اضافه کرد: امروز عده‌ای می‌گویند چرا با طالبان مقابله نکردید؟ این امور و مدیریت در عرصه منطقه و جهانی هوشمندی بالایی می‌خواهد که امام در اوج هوشمندی بود و رهبر معظم انقلاب نیز در اوج هوشمندی میراث گران‌سنگ امام را محافظت کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جدی می گوید یا شوخی می کند؟!
    شاید برای شما نان داشته باشد ولی برای ما آب هم ندارد 1باور بفرمایید .
    ……………………………

    1. چی میگه؟؟اگرحسنین هیکل ملاک قضاوت است سخنان دیگری هم گفته…جناب سعیدی عندالله دوباره چیزی که گفته ای دوباره بخوان….

  2. اگر تاریخ را بخوانید ساحل مدیترانه برای ایران خوش یومن نبود و باعث کینه اسکندر و در هم پیچیده شدن امپراطوری پارسی گردید ،حضور در عراق هم به فیتیله پیچ شدن حکومت ساسانی گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا