خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علم‌الهدی صداوسیما را «نهاد مقدس» نامید!

نماینده‌ی ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی به پیمان جبلی، رئیس جدید صداوسیما نوشت: با شناختی که از ظرفیت بالای علمی و تجربی و فضیلت تقوا و اندیشه اعتقادی شما دارم، امیدوارم با حرکت جهادی خود منشاء برکات فوق‌العاده انقلابی در این نهاد مقدس باشید.

به‌گزارش انصاف نیوز متن پیام تبریک سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد خطاب به رئیس جدید صداوسیما را به نقل از فارس می‌خوانید:

«باسمه تعالی
اندیشمندفرهیخته جناب آقای دکتر پیمان جبلی (دام عزه)
ریاست محترم رسانه ملی

با کمال شعف اعتماد ارزشمند ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را در انتصاب شما به ریاست رسانه ملی تبریک عرض می‌کنم، با شناختی که از ظرفیت بالای علمی و تجربی و فضیلت تقوا و اندیشه اعتقادی شما دارم، امیدوارم با حرکت جهادی خود منشاء برکات فوق‌العاده انقلابی در این نهاد مقدس باشید.

برادرعزیزم شما بر سر سفره معنوی امام صادق(علیه السلام) زانو زده‌اید و به این شایستگی نائل شده‌اید، امیدوارم سرمایه فرصت این مسئولیت شما در ترویج گسترده معارف جعفری و تثبیت ارزش‌های معروف دینی مصروف شود وبر قطر افتخارات و مباهات ما به شما عزیز، فرآورده مکتب مقدس افزوده گردد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خوف این داریم این کلمه مقدس بقدری بی ارزش ومهمل برمصادیق مضحک اطلاق شودکه هرچه مقدسات موردقبول هم موردتمسخر طعنه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا