خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شرط عادل فردوسی‌پور برای بازگشت به شبکه ۳ چیست؟

خبرورزشی نوشت: رئیس جدید سازمان صدا و سیما صراحتاً اعلام کرد عادل فردوسی‌پور هیچ مشکلی برای بازگشت به شبکه سه ندارد.

قبلا هم علی فروغی رئیس شبکه سه سیما چنین جمله‌ای را گفته بود اما همان طور که پیش از اینً ذکر کردیم شرط عادل این است که با برنامه نود به شبکه سه برگردد و با توجه به اینکه رئیس صدا و سیما با بازگشت عادل موافقت کرده باید دید واکنش او چیست؟

بعید به نظر می‌رسد که موضع عادل فردوسی پور عوض شود. او از اتفاقاتی که در این چند سال رخ داد دلخور است و طبعا اگر روزی به شبکه ۳ برگردد با برنامه ۹۰ برمی‌گردد نه با گزارش بازی‌های لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا.

در این رابطه باید مذاکراتی با عادل صورت بگیرد و طرفین شرایط جدید یکدیگر را مورد سنجش قرار دهند اما به هر حال با حرفی که رئیس جدید سازمان صدا و سیما زد این امیدواری در نزد فوتبالدوستان ایجاد شده است که بالاخره بعد از چند سال عادل فردوسی پور را بار دیگر در شبکه سه و برنامه نود ببینند.

علی فروغی درباره فردوسی پور چه گفته بود؟

علی فروغی رییس شبکه سه صدا و سیما ۱۳ آذر ۱۳۹۹ علت حذف برنامه «نود» و عادل فردوسی‌پور از تلویزیون را خارج شدن او از مدار دانست و گفت بخشی از واکنش‌های این مجری، برای مظلوم‌نمایی است.

علی فروغی ‌گفته بود: «دیگر نمی‌توانست این‌گونه ادامه داد، نه محبوبیت و نه تخصص ایشان برای ما پوشیده نبود. از میزان تخصص ایشان آگاه بودیم، اما شما اگر بهترین دروازه‌بان را ببینید که در یک خط دیگر وارد شده است و فعالیت می‌کند، یک نفر دیگر را دروازه‌بان می‌گذارید، درباره ایشان هم همین بود، کار ایشان از مدار خارج شده بود و دیگران هم نگاه می‌کردند و می‌گفتند زمانی که یک نفر به‌خاطر محبوبیتش می‌تواند از مدار خارج شود و کسی هم به او چیزی نگوید، پس ما هم می‌توانیم همین کارها را انجام دهیم و این‌گونه صدا و سیما از هم می‌پاشید.»

او افزوده بود: «به همین دلیل، ما ناگزیر بودیم که این تصمیم را بگیریم، هرچند که هنوز هم راه برای گزارشگری ایشان باز است. ایشان یک رقم درشت از برنامه «فوتبال ۱۲۰» دریافت کرده است، به ایشان گفته‌ایم فوتبال را گزارش کن، خودشان قبول نکردند، می‌خواهم بگویم، ایشان خوب بلد است مظلوم‌نمایی کند، در همان زمان که صحبت از مهاجرت بود، درخواست «فوتبال ۱۲۰» را داده بود، در واقع می‌خواهم بگویم، کار خودشان را بلد هستند، رسانه دارند، رسانه‌های‌شان هم به هم متصل است و فضای مجازی نیز دست ما نیست، از همان طریق یک کار پر حجمی انجام دادند و یک ادراکی را در جامعه ایجاد کردند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا