خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«باید»های میرکاظمی درباره‌ی بودجه ۱۴۰۱

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بودجه 1401 کل کشور باید قوی‌تر و با نگاه علمی تدوین و باید دقیق‌تر از گذشته و سرعت زیاد دنبال شود. استان‌ها چه در بحث درآمد و چه مصارف باید پاسخگو باشند.

به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، «مسعود میرکاظمی» در یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بودجه 1401با بیان اینکه در تنظیم بودجه سال آینده خط قرمز ما عمل به تعهدمان است، افزود: در تنظیم بودجه سال آتی باید ظرفیت های منابع مالیاتی مشخص شود.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: برای مشخص شدن اجزای درآمد مالیاتی مطالعه ده ساله و کار کارشناسی علمی و دقیق صورت گیرد تا جمع بندی مشخص و قابل قبولی بدست آید.

میرکاظمی اظهار داشت: همانطور که درگذشته نفت جزیی از مالیات بود و سایر اجزاء فراموش شده بود و وقتی قیمت نفت افزایش پیدا می کرد درآمد مالیاتی نیز افزایش پیدا می کرد، هم اکنون نیز بدلیل کسب درآمد از مالیات بر ارزش افزوده سایر اجزاء درآمد مالیات مغفول مانده است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: با توجه به اینکه استان ها منابع را در اختیار دارند در سال آینده چه در بحث درآمد و چه مصارف با در نظر گرفتن مشوق هایی در این باره باید پاسخگو باشند.

میرکاظمی تاکید کرد: استان ها مسئولیت و نظارت جدی درباره پروژه های استانی و ملی و سیاست های کلان داشته باشند و طبق قانون هر تعهدی در نظر گرفته شود پایبند خواهیم بود و خط قرمز ما عمل به تعهدمان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا