خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ترامپ فلسطینیان را راضی می‌کند»

خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به وی اطمینان داده است که طرحی در دستور کار دارد که فلسطینیان را راضی می کند.

به گزارش شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری رویترز، این مقامات اعلام کرده اند که طرح مورد نظر ترامپ در گفتگوی تلفنی با محمود عباس یعنی یک روز پیش از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، مطرح شده است.

به گفته این مقامات، در طرح مورد نظر ترامپ برای صلح میان فلسطینیان و صهیونیست ها، قضایای بزرگی نظیر قدس، مرزها، امنیت و آینده شهرک های صهیونیستی در اراضی اشغالی و سرنوشت آوارگان فلسطینی گفتگو خواهد شد.

مقامات آمریکایی و فلسطینی که نخواسته اند نامشان فاش شود بر این باورند که ترامپ در تماس تلفنی با عباس سعی داشت از طریق تاکید بر اینکه فلسطینیان از طرح به اصطلاح صلح آمیز ترامپ سود می برند، از واکنش های اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل بکاهد.

به گفته این منابع، ترامپ به عباس ابلاغ کرده است که توافق مهمی را ارائه خواهد کرد که فلسطینیان را راضی می کند اما ترامپ در این تماس درباره جزئیات طرح خود چیزی نگفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا