خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آثار 70 عکاس در “انتهای زمین” نشست

مجموعه عکس های  پنجمین نمایشگاه گروهی عکاسان رسانه ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) در نمایشگاهی با عنوان ” انتهای زمین ” در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی آید.
به گزارش دریافتی انصاف نیوز، در این مجموعه نمایشگاهی که اغلب عکاسان صاحب اثر در آن را جوانان موفق و نگاه های برتر جشنواره تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک، تشکیل می دهند، بیش از هفتاد قطعه عکس رنگی و سیاه سفید – پس از ارزیابی و بررسی های انجام گرفته –  به نمایش گذاشته خواهد شد.
نگارخانه زمستان خانه ی هنرمندان ایران در آخرین هفته مردادماه جاری با نمایش آثار عکاسان ” انتهای زمین ” گامی گویا در یادآوری نقش و تاثیر این بخش از طبیعت گرم و خشک ایران در وسعت جاذبه های گردشگری کشور برخواهد داشت.
مهدی سروری دبیر برگذاری این نمایشگاه، مجموعه آثار این عکاسان را منتخبی از بین آثار همسفران با تورهای عکاسی چیلیک برشمرد و اظهار داشت: مجموعه آثار نمایشگاه ” انتهای زمین ” را که بیش از دو سال در تدوین آن زمان صرف شده است می توان در گروه های: واقع گرا، خلاقه و مفهومی طبقه بندی کرد و مدیریت این تنوع بصری را انگیزه ای برای جذب و تامل سایر گروه های مخاطب دانسته و این مهم را دلیلی در حفظ استقلال نگاه و نظر صاحب عکس در ارایه اثر یاد کرد.
مجموعه عکس های نمایشگاه: منتخب جشنواره تورهای عکاسی، همچو این می و سبز سرخ(با موضوع نگاه های عاشورایی) و نگذاریم! خاطره شود…(به مناسبت سالروز گرامی داشت هفته محیط زیست) عناوین نمایشگاهی برگذار شده این گروه می باشد. نمایشگاه هایی با نگاه مستند و رویکردی زیبایی شناسانه به موضوع چهره های کودکان و کارگران کارگاه های خشت زنی و آجرپزی و همچنین سبک و زندگی شالیکاران استان های شمالی کشور از جمله نمایشگاه های آتی عکاسان این رسانه خواهد بود. 
این نمایشگاه که با همت عکاسان و حمایت دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” برگذار خواهد شد،  پس از تهران عازم استان اصفهان خواهد بود تا پس از نمایش در یکی از شهرستان های این استان در قالب مجموعه ای منتخب از موفق ترین ها عازم دیگر استان های کشور باشد.
لازم به یادآوری است کتابچه ی ” انتهای زمین ” حاوی مجموعه عکس های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه همزمان با گشایش نمایشگاه رونمایی شده و نسخه ای از آن در اختیار صاحبان آثار قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا