خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هونگچی برقی بهمن موتور تاکسی می‌شود

سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: در صورت مساعدت وزارت صمت و هونگچی برقی بهمن موتور تاکسی می‌شود

بهمن موتور به تازگی مدل ای‌کیو. ام.5، یک سدان برقی از برند هونگچی را که برای کاربری تاکسی تعریف شده، معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، محصول وارداتی بهمن موتور پس از آن در سبد این خودروساز قرار گرفت که وزیر جدید صمت روی‌کرد وزارتخانه در حمایت از ساخت، مونتاژ و واردات خودروهای برقی را به صراحت اعلام کرد.

هونگچی از خودروسازان تراز اول چین است و به سبب ساخت خودروهای تشریفاتی و لوکس‌اش برای دولت چین معروف شده است. این خودروساز چینی توانسته با طیف گسترده‌ای از طراحان و تامین‌کنندگان بازار جهانی خودرو همکاری و جایگاه خود را در بازارهای بین‌المللی تثبیت کند.

فضای داخلی هونگچی برقی بهمن موتور

هونگچی E-QM5 یک سدان تمام برقی جذاب است که با یک بار شارژ، مسافتی بیش از 400 کیلومتر را طی می‌کند. بهمن‌موتور نسخه‌ای از این خودرو را برای بازار ایران در نظر گرفته که در کشور مبدا به عنوان تاکسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتاق بزرگ، فاصله صندلی‌های جلو و عقب، حذف داشبورد از مقابل پای مسافر جلو و امکانات زیاد برای سرنشینان، ای‌کیو ام.5 هونگچی را به یک تاکسی در کلاس جهانی تبدیل کرده است.

موتور برقی این سدان لوکس بالغ بر ۱۳۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و با گشتاور ۱۸۰ نیوتن بر متر، می‌تواند با خودروهای بنزینی هم رقابت کند.

هونگچی برقی بهمن موتور آماده ورود به ناوگان تاکسی‌رانی کشور شده است و به گفته مسئولین این خودروساز، به زودی شاهد حضور آن در خیابان‌ها خواهیم بود.

هونگچی برقی بهمن موتور هنوز کشف قیمت نشده و قیمت نهایی آن بستگی تام به میزان سفارش‌گذاری، نحوه حمایت ارزی وزارت‌خانه و بانک مرکزی، تغییر نرخ تسعیر ارز در داخل و تحولات بازار جهانی دارد.

ورود هونگچی برقی بهمن موتور به ناوگان تاکسی‌رانی غیر از الزامات فنی و استانداردهای صنعتی تجاری، به همکاری و مساعدت متولیان امر به خصوص وزارت صمت و وزارت کشور هم نیاز دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا