خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کمک جمهوری اسلامی به جمهوری آذربایجان در جنگ قره‌باغ؟!

نایب‌رئیس مجلس به بهانه‌ی واکنش به تنش‌های رخ‌داده در شمال‌غرب کشور از کمک ایران در جنگ ۴۴ روزه قره‌باغ خبر داد.

به‌گزارش انصاف نیوز، علی نیکزاد گفت: ما حرمت همسایگان خود را داریم و در مباحث سیاسی، امنیتی و اقتصادی همواره به‌دنبال حل مسائل و مشکلات همسایگان بوده و در روزهای سخت مانند جنگ ۴۴ روزه قره‌باغ کنارشان بوده‌ایم و به آن‌ها کمک کرده‌ایم و توصیه ما صفا، صمیمت و زندگی مسالمت‌آمیز در کنار جمهوری اسلامی ایران است.

به‌نوشته‌ی فارس، نیکزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در مقاطع مختلفی به کشور جمهوری آذربایجان به‌عنوان یکی از همسایگان خود کمک کرده و در کنار این کشور بوده‌ایم.

علی نیکزاد
علی نیکزاد

وی افزود: مواضع جمهوری اسلامی ایران کاملا شفاف و روشن است و ما به هیچ‌وجه تغییرات در مرزهای خود را نمی‌پذیریم و مردم شمال‌غرب کشور و ترک‌های آذری سرباز ایران و جمهوری اسلامی هستند و در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بی‌نظیری آفریدند و اسیر اختلاف‌افکنی نخواهند شد.

همسایگان به‌دنبال ماجراجویی نباشند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همسایگان نیز توصیه می‌کنیم بدانند که با جمهوری اسلامی ایران صحبت می‌کنند و به‌دنبال ماجراجویی نباشند و کسانی که اسب دیگری را سوار شده‌اند سریعا سقوط خواهند کرد.

نیکزاد تصریح کرد: ما حرمت همسایگان خود را داریم و در مباحث سیاسی، امنیتی و اقتصادی همواره به‌دنبال حل مسائل و مشکلات همسایگان بوده و در روزهای سخت مانند جنگ ۴۴ روزه قره‌باغ کنارشان بوده‌ایم و به آن‌ها کمک کرده‌ایم و توصیه ما صفا، صمیمت و زندگی مسالمت‌آمیز در کنار جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: تاکید می‌کنیم ماجراجویی توسط کسانی که در نقشه جغرافیای دنیا هیچ هویتی ندارند در این منطقه پسندیده نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا