خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک مقام سپاه: دشمن را دست‌کم نمی‌گیریم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بر «دست‌کم نگرفتن دشمن» تاکید کرد.

به‌گزارش انصاف نیوز دریادار تنگسیری گفت: دشمنان ملت ایران، حتی با حداکثر قدرت ظاهری خود نیز در برابر ما کم‌توان هستند، با این وجود ما هیچگاه دشمن را دست‌کم نمی‌گیریم، زیرا همواره باید در مسیر ایستادگی و مقاومت پیشرفت کنیم.

به‌نوشته‌ی فارس، آیین افتتاحییه آغاز دوره تحصیلی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و برخی از فرماندهان و مسؤولین محلی استان گیلان، برگزار شد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، در این مراسم که در مسجد حضرت سید الشهدا علیه السلام دانشگاه با بیان اینکه پاسداران جوان، نهال‌های باطراوت و پرثمر برای انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب هستند، اظهار کرد: پاسداران جوان باید ذهن خود را قوی نموده و با اتکال به خداوند متعال ، حافظ بیرق مبارزه با مستکبران باشند که نسل‌های پیشین در سپاه پاسداران برافراشته کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این موضوع که اگر می خواهیم راه را گم نکنیم باید بصیرت داشته باشیم، گفت: باید شجاع و نترس باشیم و بدانید در این مسیر خداوند به ما کمک می کند و حتما پیروز می شویم، «ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

تنگسیری با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی در برابر دشمنان و مستکبران جهانی افزود: مهم‌ترین دستاورد مقاومت و ایستادگی ملت ایران این است که راه شکست دادن دشمنان را آموخته ایم و اعتماد به نفس کافی برای این اقدام بزرگ را داریم.

وی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران، حتی با حداکثر قدرت ظاهری خود نیز در برابر ما کم‌توان هستند، گفت: با این وجود ما هیچگاه دشمن را دست‌کم نمی‌گیریم، زیرا همواره باید در مسیر ایستادگی و مقاومت پیشرفت کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایمان و توکل را دو عامل مهم برای غلبه بر دشمنان دانست و تصریح کرد: امروز همه تلاش ما این است که دشمن را از جبهه اسلام دور کنیم و به زور گویی‌ها و تجاوزهای جبهه استکبار برعلیه مسلمانان مظلوم خاتمه دهیم.

تنگسیری، دریا را میدانی تعیین کننده در نبرد با مستکبران برشمرد و گفت: پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه باید همواره آماده باشند تا بتوانند از مواضع ملت ایران در دریا‌ها حفاظت کنند.

در بخش دیگری از این مراسم ، سردار دریادار دوم پاسدار دبستانی، فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی آموزشی دانشگاه، تربیت و آموزش جوانان متعهد و جهادی انقلابی در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی برای بکارگیری در بخش‌های مختلف شناوری، موشکی، تکاوری، هوا دریا و پهپاد را از مهمترین فعالیت‌های دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) اعلام کرد.

در پایان این مراسم از خانواده محترم شهیدان والامقام جعفرپور و نفرات برتر دانشگاه در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم ندسا تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا