خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سختگوی کارگزاران: باید در دفاع از روحانی راسخ‌تر از گذشته باشیم

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران با اشاره به اینکه پاره ای از محافل و مراکز تصمیم گیری های جناحی علاقه مند هستند که عرصه را بر دولت روحانی تنگ کنند تا این دولت مجبور به ترک زود هنگام کشور در عرصه مدیریتی شود ، گفت : باید در دفاع از رئیس جمهوری و دولت راسخ تر از گذشته باشیم.

به گزارش ایرنا ، مرعشی در سومین کنگره جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان تصریح کرد: این مساله را از مجموع حرف هایی که در مجلس تحت عنوان استیضاح و سوال مجدد از رئیس جمهوری و نوع فشارهایی که در اطرافیان وی است؛ می توان فهمید.

سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه سیاست مقام معظم رهبری در برخورد با همه دولت ها روشن بوده است گفت: سیاست ایشان بر این بوده که دولت های منتخب مردم با موفقیت دورانشان را تمام کنند.
وی با اشاره به اینکه عده ای خود را نزدیک به رهبری می دانند و خودشان را ذوب در ولایت معرفی می کنند اما در دولت آقای روحانی دقیقاً خلاف این سیاست کلی حرکت می کنند افزود: این برنامه شیطنت آمیز کاملاً با منافع جمهوری اسلامی و در شرایطی که این دولت سخت ترین دوران حیاتش را طی می کند، مغایرت دارد.

مرعشی با اشاره به اینکه این مساله در این شرایط به کشور ضرر وارد می کند تصریح کرد: با وجود انتقاداتی که اصلاح طلبان به دولت دارند و حق با آن ها است اما فکر می کنیم ما باید در دفاع از رئیس جمهوری و دولت راسخ تر از گذشته باشیم‌.

** 2 راهبرد مرعشی برای برون رفت از مشکلات معیشتی مردم

مرعشی با بیان اینکه معیشت مردم تهدید و مشکل دوم است که مسئولیت آن را متوجه دولت می دانیم تصریح کرد: دولت باید برای معیشت مردم تصمیمات خیلی شفاف تر و اجرایی تری را بگیرد زیرا بی تصمیمی برای کشور خسارت بار است.

وی با اشاره به راهبردهایی در رابطه با برون رفت از مشکلات معیشتی افزود: دولت باید به سمت آزاد سازی قیمت ها برود و یارانه نقدی را اضافه کند، حقوق ها را ترمیم و پرداخت ها را از محل منابع انجام دهد و یا باید سبد روشنی و بخشی از زندگی مردم را با سیستم سهیمه بندی با استفاده از ابزارهای الکترونیکی با قاطعیت تمام اعمال مدیریت کند.

مرعشی ادامه داد: نمی شود در شرایطی که ما در تحریم سنگین قرار گرفته ایم با سیاست فراوانی کالا قیمت ها را با زندگی مردم عادی مطابق کنیم و این امر امکان پذیر نخواهد بود.

سخنگوی حزب کارگزاران بیان داشت: دولت باید با روشنی بین این 2 راهبرد کلی تصمیم بگیرد و از این بلاتکلیفی مردم را نجات دهد.

وی با بیان اینکه اقتصاد ایران با همین مقدار منابع می تواند برای عامه مردم زندگی راحت تری را فراهم کند تصریح کرد: در بحث کشور مرزهای ایران باز است و نمی توان کنترل کرد و یک حجم وسیعی دام از ایران فرار می کند اما می خواهیم با هواپیما گوسفند وارد می کنیم .
سومین کنگره جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با حضور روسای احزاب اصلاح طلب، اعضای اصلاح طلب، رئیس و اعضای شورای مرکز جمعیت توسعه و آزادی و سعید لیلاز عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در کرمان برگزار شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا