خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و لیون 17 آذر 1401

پخش زنده آرسنال و لیون 17 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در یک بازی دوستانه به مصاف هم می‌روند.

آرسنال و لیون امروز و از ساعت 19:00 به وقت ایران و در استادیوم آل مکتوم در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و لیون 17 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرسنال و لیون 17 آذر 1401

پخش زنده آرسنال و لیون 17 آذر 1401

به مرور و با نزدیک‌شدن به مراحل پایانی جام جهانی قطر، به تدریج بازی‌های باشگاهی در حال بازگشتن هستند و امروز در یک دیدار دوستانه قابل توجه، آرسنال و لیون به مصاف هم می‌روند.

آرسنال با میکل آرتتا این روزها وضع خوبی دارد و در جزیره به طرز عجیبی بالاتر از بزرگان پرستاره و ثروتمند لیگ، یکه‌تازی می‌کند و در صدر جدول جای گرفته است. اما بی‌تردید خبر بد برای اردوی توپچی‌ها، مصدومیت گابریل ژسوس مهره تهاجمی اصلی تیم است که در بازی‌های جام جهانی قطر مصدوم شده و خبر رسیده تا 3 ماه مصدوم خواهد بود.

آرسنال در 5 بازی آخر خود پیش از آغاز جام جهانی، 4 برد و 1 شکست به دست آورده و لیون 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست. پیش از این نیز دو تیم در دو بازی دوستانه به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن یک برد برای هر یک بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و لیون 17 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا