خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زن و مرد میانسال خرس قهوه‌ای را تکه‌تکه کردند

رئیس اداره پارک ملی پابند می‌گوید: تصاویر زن و مرد میانسالی که بی رحمانه یک خرس قهوه‌ای را تکه تکه کرده بودند توسط کوهنوردان ضبط و هویتشان شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا یخکشی رئیس اداره پارک ملی پابند طی گفت‌وگویی اظهار کرد: تعدادی از کوهنوردان هنگام صعود به ارتفاعات پارک ملی پابند متوجه حضور زن و مردی شدند که در حال تکه تکه کردن لاشه یک حیوان و پختن آن درون قابلمه بودند.

وی با بیان اینکه این زن و مرد ابتدا اعلام کردند که در حال پختن گوشت گراز هستند، افزود: کوهنوردان با مشاهده پنجه‌ها و سر قطع شده خرس متوجه می‌شوند که آن‌ها یک قلاده خرس قهوه‌ای بالغ را کشته و مشغول پختن گوشت خرس برای گرفتن روغن هستند.

رئیس اداره پارک ملی پابند با بیان اینکه این زن و مرد پیش از رسیدن ماموران محیط زیست از محل متواری شده بودند، گفت: بررسی محیط بانان نشان داد این قلاده خرس تازه شکار شده بود.یخکشی ادامه داد: پس از گزارش این کوهنوردان، محیط بانان بلافاصله به محل اعزام شدند و پوست، سر و قطعاتی از گوشت خرس را کشف کردند.

وی گفت: کوهنوردان ادعا کرده بودند که ردپای توله‌های این خرس را نیز در منطقه مشاهده کردند، اما محیط‌بانان هیچ اثری از توله خرس‌ها پیدا نکردند.

یخکشی با بیان اینکه این زن و مرد میانسال با توجه به تصاویری که کوهنوردان از آنان ضبط کرده بودند شناسایی شده‌اند، گفت: پرونده قضایی برای این دو متخلف تشکیل و با توجه به سکونت آن‌ها در یکی از روستا‌های استان سمنان، دادستان نکا حکم دستگیری آن‌ها را با نیابت قضایی به دادستانی استان سمنان صادر کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا