خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک نمونه از دخالت های بیجای نمایندگان مجلس

شورای هماهنگی اصلاح_طلبان یک شهرستان به مناسبت اتفاق اخیر نماینده ی آن شهرستان در مجلس، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش انصاف نیوز، با توجه به اهمیت محتوای نامه درباره ی دخالت های مرسوم در میان بخشی از نمایندگان مجلس، بدون درج نام این نماینده، بیانیه در پی می آید:

باسمه تعالی. خبر […] باعث تاسف و شرمندگی شهروندان […] شده است. البته این مساله تازگی نداشته و فشارهای فراقانونی و خارج از وظیفه ی نمایندگی ایشان بر اغلب وزراتخانه ها جهت انتصاب و حفظ مدیران احمدی نژادی از ابتدای دولت آقای روحانی شروع شده و متاسفانه کماکان ادامه دارد.

ایشان که به مدد رد صلاحیت گسترده ی نامزدهای شایسته و توانمند اصلاح طلبان […] در هر دوره پیروز مسابقه ی بدون رقیب بوده است، به تنها مساله ای که توجه ندارند قانونگذاری خوب و نظارت منطقی بر قوه ی مجریه در راستای منافع ملی است. ایشان در حالی بر فشارهای فراقانونی خود بر وزارتخانه ها افزوده است که گزارش و کارنامه ای از حضور خود در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ارائه نداده است. ایشان بهتر است به جای فشار بر وزرا و استاندار و مدیران کل استان […]، به وضعیت اسفبار تخریب محیط زیست استان […]، جلو گیری از زمین خواری در استان و تعطیلی روزانه ی کارخانجات صنعتی در […] بپردازند.

به ايشان که خود را به ظاهر حامی دولت اعتدال می خوانند توصیه می کنیم:

به جای آنکه خود را درحد یک مدیر اجرایی تنزل دهند و عملا ادارات شهرستان را به عنوان دفاتر كاري خود قرار دهند و باعث شوند كه متاسفانه كار كارشناسي در ادارات مختل شود و عملا همه ی مديران در اختيار منويات ايشان باشند، به وظیفه ی مهم قانونگذاری و نظارت بپردازند و به جای رفتارهای پوپولیستی، منافع ملی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

امید است که مجلس دهم با هدایت هیات رییسه ی محترم با عقلانیت و اعتدالی که مورد انتظار مردم شریف ایران است، ضمن احترام به اصل تفکیک قوا، در امر مهم قانونگذاری و نظارت موفق باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا