خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تخلف صداوسیما از مصوبات قانونی در ایام انتخابات

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: برخی از برنامه‌های صداوسیما خارج از آنچه در کمیسیون تبلیغات تصویب شده بود

به گزارش ایلنا، علی اصغر احمدی در همایش فصلی خانه احزاب عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین حوادث ملت ما بعداز انقلاب، انتخابات ۲۹ اردیبهشت بود، حضور فعال و با نشاط مردم به گونه‌ای بود که جمعیت واجد رای ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزار نفر بود که ۴۰ میلیون رای دادند این یعنی مشارکت ۷۳ درصدی، همه هم این نتیجه را قبول دارند.

او افزود: هر شخصی برای انتخابات هر کمکی کرده به امنیت کشور افزوده است، ما در این انتخابات شعور سیاسی و درک بالای مردم را شاهد بودیم و دراین دور دیگر درگیری و تنش خاصی نداشتیم.

احمدی با اشاره به اینکه قانون انتخابات ما مشکل دارد، گفت: چون رجل سیاسی در قانون تعریف نشده شاهد بودید در همین سالن فردی فرزند ۴ ساله‌اش را آورده بود تا برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کند.

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: استانداران در انتخابات نقشی ندارند فقط پشتیبان هستند، من از صدا و سیما گلایه ندارم اما برخی از برنامه‌ها خارج از آنچه در کمیسیون تبلیغات تصویب شده بود. مثلا برنامه منطقه آزاد چه جهت‌دهی‌ها که نکرد، صدا و سیما باید ملی و با آحاد ملت باشد.

او ادامه داد: ما می‌گفتیم چرا برخی از سایت‌ها و روزنامه‌های وابسته به نهاد‌ها له و یا علیه نامزدی کار می‌کنند باید با آن‌ها برخورد کنید جای تعجب دارد قاضی در کمیسیون تبلیغات می‌گفت ما به این نتیجه نرسیدیم. ما گفتیم اگر کسی ورزشگاه و سالن خواست بدهید اما دیدید، چه کار‌ها و با چه عناوینی انجام دادند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا