خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حرف‌های فائزه هاشمی درباره‌ی بنی‌صدر

فائزه هاشمی درباره‌ی بنی‌صدر می‌گوید کسانی که منتقد به انحراف از مبانی انقلاب بودند، به نوبت حذف شدند. یک سایت منتسب به ابوالحسن بنی صدر امروز شنبه ۱۷ مهر از مرگ وی در بیمارستانی در پاریس در سن ۸۸ سالگی خبر داد.


بیشتر بخوانید:

فائزه هاشمی: کرونا بهانه است؛ فیفا گول نخورد!
انتقادی به نظر فائزه هاشمی درباره‌ی زنان و فیفا

فائزه‌هاشمی-فعال سیاسی- در بخشی از یک لایو اینستاگرامی (لینک) درباره‌ی بنی‌صدر اولین رئیس جمهور ایران پس از انقلاب به انصاف نیوز گفت: خاطره‌ای از ایشان به یاد ندارم؛ اما در آن زمان خیلی از جلسات در خانه‌ی بابا بود. گاهی ما هم حضور داشتیم البته نه در جلسات. رفت‌وآمد این افراد را می‌دیدیم. آقای بنی صدر، آقای منتظری و آقای لاهوتی پدرشوهر من و بابا کسانی که به‌نوعی منتقد به انحراف از مبانی انقلاب بودند، نوبت به‌نوبت حذف شدند. یکی دیرتر و یکی زودتر. بابا تلاش می‌کرد علی رغم مشکلات در قدرت بماند، چون فکر می‌کرد می‌تواند مسیر را برگرداند؛ اما ایشان فقط دیرتر حذف شد، آقای لاریجانی هم حذف شد. به‌هرحال انقلاب بچه‌های خود را می‌خورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مگه مردم انقلاب نکردن؟ مگه انقلاب برای و بخاطر مردم نبود؟ مگه مملکت برای مردم نیست؟ مگه جمهوری نیستیم؟ متاسفانه اینا از شاه هم بدترن و بنام دین اومدن و به خودشون و مردم دروغ میگن بخاطر خودشون و کشورو زدن بنامشون و مردم دارن هزینه ی مدیریت بد کشور رو میپردازن. امنیت کشور هم حاصل فداکاری مردمه. انقلاب یعنی مردم.
    ضعف خودشونو پشت دین و تفکرات غلطی که به جامعه تزریق میکنن پنهان میکنن.

  2. اگر انقلاب بچه های ناخلفش رو بخوره بهتر از اینه که این بچه ها انقلاب را بخورند.

    1
    9
  3. البته این گزاره ناقصی هست انقلاب بچه های خود را می خورد در واقع این قدرت است که هر کس مقابل بایستد می خورد شاه عباس پسرش را کور کرد پدرش را کشت بخاطر قدرت ،سلاطین گذشته همین طور منتهی چون نتیجه انقلابها معمولا شبیه گذشته ها می شود از این حیث همخوانی دارند .این قدرت است که باید افسار شود و آن هم وظیفه مردم است والا همان قدرت تک تک شان را می خورد یا از حیز انتفاع ساقط می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا