خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هفته داغ لیگ برتر: استقلال در صدر، پرسپولیس سوم!

 

منصوریان کارگردان صدرنشینی استقلال

پرسپولیس 0 – نفت 2؛ بهت 90 هزارنفری

پرسپولیس با وجود حمایت هواداران مغلوب ضدحمله‌های زهردار نفت شد و علاوه بر تحمل یک شکست خانگی صدر جدول را به استقلال تحویل داد.

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیسی‌ها که در این بازی برخلاف بازی‌های قبلی نمایش خوبی نداشتند، مغلوب گل‌های وحید امیری (83) و مجتبی حق‌دوست(2+90) شدند و به رده سوم جدول سقوط کردند.

هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر ـ ساعت:18
ورزشگاه آزادی ـ تماشاگر: 90 هزار نفر
داور: حسین زرگر  کمک‌ها محمدرضا ابوالفضلی و حمید غمزه

پرسپولیس:

سوشا مکانی، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ (62- علیرضا نورمحمدی)، محمد انصاری، بابک حاتمی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده ( 74- جری بنگستون)، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

نفت:

علیرضا بیرانوند، سعید لطفی، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، محمد دانشگر، حمید بوحمدان، ایمان مبعلی(78 – مجتبی حقدوست)، مهدی شیری (دقیقه 86، علیرضا عزتی)، علی قربانی(64 – ارسلان مطهری) و وحید امیری
سرمربی: علیرضا منصوریان

کارت زرد:

سعید لطفی(35)، محمد دانشگر(69) از نفت تهران؛
لوکا ماریچ(52)، فرشاد احمدزاده (61) بابک حاتمی(64) از پرسپولیس

شرح گل‌ها:

پرسپولیس 0 نفت تهران 1: (دقیقه 84، وحید امیری): روی اشتباه مدافعان پرسپولیس، وحید امیری صاحب موقعیت شد و توانست دروازه سوشا مکانی را باز کند و نفت را به یک قدمی پیروزی برساند.

پرسپولیس 0 نفت تهران 2: (دقیقه 90+1، ارسلان مطهری): ارسلان مطهری در فرصت ضد حمله از نیمه زمین پرسپولیس فرار کرد و بابک حاتمی نیز نتوانست او را مهار کند تا با عبور از سوشا مکانی دروازه خالی را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه 1: ارسال سوشا مکانی برای فرشاد احمدزاده، پیش از اینکه این بازیکن صاحب توپ شود با خطای حریف روبرو شد تا زرگر در سوت خود بدمد.
دقیقه 2: ارسال وحید امیری از جناح راست پرسپولیس بی اثر به بیرون رفت تا سوشا از کنار دروازه بازی را آغاز کند.
دقیقه 5: روی پاس زیبا فرشاد احمدزاده، طارمی درون محوطه جریمه صاحب فرصت شد که ضربه این بازیکن با طی کردن طول خط دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 7: علیپور موقعیت خوبی داشت تا درون محوطه جریمه طارمی را صاحب فرصت کند که توپ او توسط مدافعان قطع شد و به کرنر رفت. کرنر ارسالی را نیز بیرانوند بار دیگر با واکنش خود از سمت دیگر به کرنر دیگر این تیم تبدیل کرد.
دقیقه 8: کرنر بعدی پرسپولیس را در یک فعل و انفعال فرشاد احمدزاده با حرکتی قیچی برگردان به بیرون زد تا فرصت سرخپوشان از دست برود.
دقیقه 10: کرنر ارسالی پرسپولیس را علیرضا بیرانوند با خروج از آن خود کرد تا ضدحمله ای برای تیمش شکل دهد اما در آن ناموفق بود.
دقیقه 14: ارسال از علیپور با پرش عالیشاه همراه شد که ضربه سر کاپیتان پرسپولیس راهی به دروازه نیافت و با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 20: ضربه ایستگاهی برای نفتی ها که این ضربه را مبعلی به شکل ارسال برای دانشگر مهیا کرد اما داور به نشانه آفساید سوت خود را به صدا در آورد.
دقیقه 22: علی علیپور با جا گذاشتن مدافع نفت قصد ضربه زدن داشت که توسط کوروشی متوقف شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
دقیقه 26: اثرگذازی علیپور روی توپ درون محوطه جریمه فرصت خوبی برای طارمی در موقعیت تک به تک ایجاد کرد که شوت سرضرب این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 30: بار دیگر مهدی طارمی درون محوطه جریمه متوقف شد اما زرگر ادامه بازی را اعلام کرد و از طارمی نیز خواست قصد فریب او را نداشته باشد.
دقیقه 33: ارسال محمد انصاری از جناح چپ را کمال کامیابی نیا با ضربه سر بی دقت به بیرون فرستاد.
دقیقه 36: درگیری سعید لطفی با محسن مسلمان باعث شد تا زرگر بازیکن نفتی ها را با یک کارت زرد جریمه کند.
دقیقه 38: ارسال ضربه ایستگاهی از سوی محسن مسلمان با ضربه سر خطرناک مدافع نفتی ها نزدیک بود یک گل به خودی را شکل دهد که بیرانود با عکس العملی دیدنی آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه 64: بابک حاتمی با قطع ضدحمله نفت و خطا روی وحید امیری یک کارت زرد دریافت کرد تا دیدار با گسترش فولاد را از دست دهد.
دقیقه 65: شوت از پشت محوطه جریمه توسط محسن مسلمان با اختلاف کمی از دروازه بیرانوند به بیرون رفت.
دقیقه 67: پاس در عمق برای علیپور پیش از اینکه این بازیکن با دروازه بان تک به تک شود توسط بیرانوند مهار شد.
دقیقه 71: ارسال فرشاد احمدزاده اینبار از جناح چپ با برگردان عجیب طارمی همراه شد تا توپ با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون برود.
دقیقه 74: وحید حمدی نژاد بعد از دفع توپ دچار مصدومیت شد تا دقایقی از زمین خارج شود. در این لحظه تماشاگران معتقد بودند منصوریان قصد ضدفوتبال دارد و به فحاشی پرداختند که با  عکس العمل سرمربی نفت و فراخواندن آنها به آرامش همراه شد.
دقیقه 78: ارسال بابک حاتمی برای مهدی طارمی با ضربه این مهاجم همراه شد که توپ بعد از برخورد به مدافع نفت به کرنر رفت.
دقیقه 91: اشتباه بیرانوند در خروج علیپور را در فرصت شوتزنی قرار داد که در نهایت ضربه اش با برخورد به دروازه بان نفت در دهانه دروازه در اختیار بنگستون قرار گرفت اما او نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند.

اتفاق ویژه:

تمام رکوردهای پرسپولیس در این بازی توسط علیرضا منصوریان باطل شد. سرخپوشان با 5 برد پیاپی، 21 بازی بدون شکست، 32 بازی تداوم در گلزنی در این بازی حضور یافته بودند و همه آنها را بعد از باخت دو بر صفر از دست دادند و البته همه آنها به از دست دادن صدر جدول نیز متنهای شد!

برترین بازیکن :

وحید امیری با گل دیدنی خود توسط یکی از روزهای فوق العاده نفت را شکل دهد و در روزی که رامین رضاییان نیز در زمین حضور نداشت جناح راست این تیم را به نام خود کرده بود تا هر زمان نیاز بود از این سمت عزم دروازه پرسپولیس کند.
سیدجلال حسینی نیز در خط میانی تیمش هم روی زمین و هم هوا روز پرتلاشی داشت تا اینگونه دو بازیکن سرزن و سرعتی پرسپولیس در رسیدن به هدف خود ناکام باشند.
در حاشیه:

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران با پیراهن قرمز برای گرم کردن به زمین آمد و مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.
* سیدجلال حسینی دیگر بازیکن نفتی‌ها بود که دیگر بازیکن نفتی‌ها که مورد تشویق پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.
* محسن مسلمان بازیکن پرسپولیس با نشان دادن اعداد 4 و 2 با دست چپ و راست خود ورزشگاه را به وجد آورد.
* ماموران حراست ورزشگاه برای حضور آنالیزور تیم ملی به ورزشگاه مشکل ایجاد کردند که البته این مساله با کمی کشمکش به اتمام رسید.
* ورزشگاه آزادی امروز مملو از تماشاگر خواهد بود تا یک دیدار صدهزار نفری دیگر هم به لیگ فوتبال ایران اضافه شود.
* با اهتزاز درآمدن پرچم کرواسی در ورزشگاه آزادی از نکات جالب جایگاه هواداران است.
* محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارد. او در همه بازی‌های پرسپولیس در این فصل عضو ثابت جایگاه وی‌آی‌پی است.
* هواداران پرسپولیس مطابق دیدارهای گذشته یاد و خاطره کاپیتان شماره 24 ابدی خود را گرامی داشتند و به تشویق او پرداختند..
*طرفداران پرسپولیس اینبار با توجه به درگذشت مهرداد اولادی، مهاجم شماره 33 سابق این باشگاه به تشویق او پرداختند و یادش را گرامی داشتند.
* پس از گل دوم نفتی‌ها علیرضا منصوریان به سمت حقدوست که گل زد دوید و علی چینی سرمربی تیم نفت نیز به سمت جایگاه محل استقرار هواداران رفت و حرکات عجیبی از خود نشان داد که این موضوع باعث اعتراض هواداران پرسپولیس شد.
* پس از سوت پایان بازی علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس که در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی نشسته بود به‌دلیل باخت پرسپولیسی‌ها حدود پنج دقیقه از جایش تکان نخورد. در این بین برخی هواداران پرسپولیس به سمت او رفته و از طاهری خواستند سوشا را اخراج کند. آنها معتقد بودند که اشتباهات فاحش سوشا مکانی باعث شد که پرسپولیس صدر جدول را از دست بدهد.
* زمانی که منصوریان به سمت رختکن تیم نفت می‌رفت هواداران پرسپولیس با الفاظ بسیار رکیکی به او توهین کردند که سرمربی تیم نفت در واکنش فقط برای آنها دست می‌زد.
* هواداران به‌شدت شعار می‌دادند که چرا برانکو پس از آن اتفاقاتی که برای سوشا افتاد، او را از تیم کنار نگذاشت که امروز با این نحوه دروازه‌بانی و اشتباهاتش کمر تیم را بشکند.
* پس از شکست تیم پرسپولیس مقابل نفت در دقایق پایانی بازی حال یکی از هواداران پرسپولیس به‌شدت بد شد که بلافاصله مأموران اورژانس مستقر در ورزشگاه آزادی به وضعیت او رسیدگی کردند.

 

امید قهرمانی در خوزستان زنده شد

اس.خوزستان 3 ـ راه آهن 1؛ اهواز لسترته!

تیم استقلال خوزستان با پیروزی مقابل راه آهن به رده دوم جدول صعود کرد تا کماکان از بخت‌های مهم قهرمانی باشد.

به گزارش “ورزش سه”، برای استقلال خوزستان در این بازی فرشاد جان‌فزا و رحیم زهیوی(2بار) گل زدند و تک گل راه آهن توسط مجید حسینی به ثمر رسید. استقلال خوزستان 51 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر در رده دوم ایستاد. راه آهن نیز فعلا در همان رده پانزدهم جدول جا خوش کرده است.
هفته بیست و هشتم لیگ برتر، ورزشگاه غدیر
تماشاگر: ٥٠٠ نفر
داوران: علیرضا فغانی – حمید کنعانی – علی اکبر نوری – یاسر همرنگ – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

استقلال خوزستان:

فرناندو خسوس، دانیال ماهینی (سید جلال عیدی 62)، محمد طیبی، موسی کولی‌بالی (پیمان شیرزادی 38)، عقیل کعبی، میثم دورقی، فرشاد سالاروند، فیلیپه برتولدو (عاشوری 63)، حسن بیت‌سعید، فرشاد جانفزا و رحیم زهیوی
سرمربی:عبدالله ویسی

راه آهن تهران:

محسن فروزان،مهران موسوی،ابراهیم کریمی،احمد مهدی زاده (٦١ محمدرضا سلیمانی)، بهادر عبدی، حمید رضا دیوسالار، فرشاد فرجی، مهرداد محمدی، مجید حسینی (سید علی فاطمی ٥٥)،حامد زمانی و مهدی حنیفی
سرمربی:توپالیدیس
اخطار

فرشاد فرجی (73) از راه آهن

شرح گل ها

١-٠( استقلال خوزستان-دقیقه ٢٠): سانتر از سمت چپ استقلالی های خوزستان بعد از اشتباه مدافعان توسط فرشاد جانفزا به گل اول استقلال خوزستان تبدیل شد.

١-١(راه آهن -دقیقه ٢٣): اوت دستی بلند حامد زمانی بعد از اشتباه مدافع استقلال خوزستان توسط مجید حسینی به گل تبدیل شد.

٢-١(استقلال خوزستان-دقیقه ٢٩): کرنر فیلیپه از سمت راست را رحیم زهیوی با یک ضربه سر دیدنی به گل دوم تیمش تبدیل کرد، این چهارمین گل زهیوی برای استقلال خوزستان در این فصل بود.

٣-١( استقلال خوزستان-دقیقه ٦٣): رحیم زهیوی که پشت ضربه کرنر ایستاده بود مستقیم از روی کرنر دروازه فروزان را باز کرد.
بهترین بازیکن:

رحیم زهیوی توانست بازی فوق العاده ای از خود به جا بگذارد و همچنین دو گل زد تا بهترین بازیکن زمین باشد.فرشاد جانفزا نیز علاوه بر گلزنی بسیار موقعیت توانست ایجاد کند.
اتفاق ویژه:

استقلال خوزستان علاوه بر پیروزی توانست برای آسیایی شدن تنها نیاز به یک امتیاز داشته باشد.

دقایق حساس

دقیقه ٤: شوت از راه دور عبدی را خسوس به راحتی در اختیار گرفت.
دقیقه ٨: سانتر رحیم زهیوی را فرشاد فرجی به اوت فرستاد.
دقیقه ٤١: سانتر دانیال ماهینی با ضربه سر فرشادجانفزا همراه شد اما ضربه سر این بازیکن را فروزان در اختیار گرفت.
دقیقه ٤٢: پاس حسن بیت سعید از سمت چپ را مس رفت زهیوی به زیبایی به گل تبدیل کند اما توپ با پاس زهیوی هماهنگ نشد.
دقیقه ٤٩: شوت از راه دور سالاروند بعد از برخورد به مدافع حریف به اوت رفت.
دقیقه ٥١: پاس سالاروند و ضربه برگردون بیت سعید در آغوش فروزان قرار گرفت.
دقیقه ٥٢: شوت مهرداد محمدی با اختلاف از دروازه خسوس به بیرون رفت.
دقیقه٦٤: حرکت فوق العاده رحیم زهیوی و پاس زیبای وی را سید جلال عبدی در موقعیت خوب به هوا فرستاد.
دقیقه ٦٨: شوت از راه دور فرشاد جانفزا را فروزان بسیار زیبا به کرنر فرستاد.
دقیقه ٧٦: ضربه آزاد سالاروند در موقعیت فوق العاده را مدافع راه اهن به کرنر فرستاد.
دقیقه ٧٧: سانتر مهران موسوی از سمت راست را سید علی فاطمی با ضربه سر به سمت دروازه شلیک کرد که به تیرک دروازه خورد.
دقیقه٨٦: ضربه زیبای بهادر عبدی را خسوس زیبا تر به کرنر فرستاد.
دقیقه ٨٩: شوت از راه دور بیت سعید با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.
دقیقه ٩٠: پاس فرشاد جانفزا ، بیت سعید را در موقعیت عالی قرارداد اما وی نتوانست از موقعیت تک به تک استقاده کند.
حاشیه

*کم تر از ٥٠ نفر برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده اند.
*پیش از شروع بازی کادرفنی استقلال خوزستان تشویق شدند.
*روح الله سیف الهی از لیست ١٨ نفره استقلال خوزستان خط خورده است.
*تعدادی از هواداران فولاد برای حمایت استقلال خوزستان در ورزشگاه حاضر شده اند.
* مهدی زبیدی هافبک مصدوم استقلال خوزستان در ورزشگاه حاضر است.
*سیاوش بختیاری زاده سرمربی استقلال اهواز در ورزشگاه حاضر است.

 

سرود قهرمانی در تختی

سایپا 1 ـ استقلال 2؛ لیگ عوض شد

تیم فوتبال استقلال با پیروزی 2 بر یک مقابل سایپا در ورزشگاه تختی صدرجدول لیگ را از پرسپولیس پس گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، استقلالی‌ها با 2 گل امید ابراهیمی (پنالتی) و پروپجیچ در مقابل تک گل قلی‌زاده سایپا را شکست دادند و صدرنشین لیگ برتر شدند.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر، ساعت 18 ، ورزشگاه تختی
داوران: احمد صالحی، کمک ها :سعید قاسمی ، سعید آل وردی
اخطار: سجاد شهباززاده (38)  و مگویان (44) از استقلال
ترکیب سایپا:

رادکو دوجکوویچ، سجاد مشکل پور، مجید ایوبی، ابراهیم شکوری، علی قلی زاده (84 مسعود ابراهیم زاده)، روزبه شاه علیدوست، ابراهیم صادقی، علی زینالی (69 میلاد میداوودی)، مهدی ترابی و غلامرضا رضایی
سرمربی: مجید جلالی

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، هرائر مگویان، امید نورافکن، امین حاج محمدی، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای ( 65 مهدی مومنی)، جابر انصاری(76 پروپجیچ)، خسرو حیدری و سجاد شهباززاده
سرمربی: پرویز مظلومی

شرح گل:

1-0(استقلال): امید ابراهیمی در دقیقه 52 با ضربه ای محکم توپ را به وسط دروازه زد تا آبی ها از روی نقطه پنالتی از حریفشان پیش بیفتند.
1-1 (سایپا): در دقیقه 65 بازهم سانتر زیبای مهدی ترابی و ضربه علی قلی زاده بازی را به تساوی کشاند تا تب و تاب استادیوم آزادی فروکش کند.
2-1 (استقلال) فراز میلاد فخرالدینی به داخل محوطه جریمه و پاس او به شهباززاده با ضربه این بازیکن همراهی شد که دروازه بان گرفت اما در برگشت پروپجیچ گل برتری آبی ها را به ثمر رساند.

دقایق حساس:

دقیقه 5 : سانتر خسرو حیدری از روی نقطه کرنر با ضربه امید ابراهیمی با فاصله زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 6 : توپ دزدی زیبای نورافکن و فرار او از سمت چپ می رفت که موقعیت حساسی برای آبی ها ایجاد کند اما سانتر او در دستان دروازه بان سایپا قرار گرفت.
دقیقه 15 : فرار فوق العاده غلامرضا رضایی از سمت چپ در موقعیت عالی خودش را با مهدی رحمتی قرار داد اما ضربه اش را مهدی رحمتی به کرنر فرستاد.
دقیقه 17 : خسرو حیدری در سمت راست محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد اما ضربه اش را با اختلاف زیاد به بیرون زد.
دقیقه 19: فرار سجاد شهباززاده از سمت چپ و پاس به داخل محوطه جریمه او در آخرین لحظه به جابر انصاری نرسید تا بهترین فرصت استقلال تا بدین جای کار از دست برود.
دقیقه 22 : شوت علی قلی زاه به راحتی در دستان مهدی رحمتی قرار گرفت.
دقیقه 30 : خسرو حیدری در موقعیت 3 به 2 صاحب توپ شد اما آنقدرتعلل کرد تا این موقعیت عالی از استقلال گرفته شود.
دقیقه 32 : پاس فوق العاده فرشید اسماعیلی به سجاد شهباززاده رسید اما داور این صحنه مشکوک را آفساید اعلام کرد.
دقیقه 35 : فرار عالی زینالی از سمت چپ خط دفاع استقلال و پاس به بیرون او را میلاد فخرالدینی از محوطه جریمه دفع کرد.
دقیقه 39 : ضربه ایستگاهی مهدی ترابی با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 46 : امید ابراهیمی روی یک ضربه آزاد قصد داشت دروازه سایپا را مستقیم باز کند که در این امر موفق نبود.
دقیقه 47 : میلاد فخرالدینی در گوشه محوطه جریمه سایپا توسط ابراهیم شکوری زمین خورد و داور پنالتی اعلام کرد.
دقیقه 59 : ضربه اوت ابراهیم شکوری به غلامرضا رضایی رسید اما شوت او با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 72 : سانتر عالی ابراهم شکوری در موقعیت تک به تک به میداوودی رسید اما او توپ را گم کرد و مهدی رحمتی به راحتی این موقعیت را از سایپا گرفت.
دقیقه 73 : میلاد میداوودی در موقعیت عالی توپ را به بالای دروازه مهدی رحمتی زد تا دومین اشتباه خود را در فاصله یک دقیقه انجام بدهد.
دقیقه 79 : ضربه بی دقت غلامرضا رضایی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 83 : شوت سجاد شهباززاده با اختلاف کم از پشت مخوطه جریمه به بیرون رفت.
دقیقه 87 : شوت میلاد میداوودی با اختلاف زیاد به بیرون رفت تا آبی ها در آستانه  بازگشت به صدر جدول قرار بگیرند.

حواشی:

*میثم مجیدی همچنان با ماسک مخصوص بدن خود را گرم می کند. وی در بازی با پرسپولیس بینی اش شکسته و امروز روی نیمکت ذخیره بازی را دنبال می کند.
*مهدی رحمتی بیشترین بازیکنی است که مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفته است، آنها امیدوارند رحمتی امروز دروازه استقلال را بسته نگه دارد و آبی ها بتوانند سایپا را شکست بدهند.
*در حالی که حدود 20 دقیقه دیگر بازی استقلال برابر سایپا شروع می‌شود سیروس دین محمدی به صورت اختصاصی با امین حاج محمدی تمرین می کند.
*مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی در استادیوم آزادی حضور دارد و بازی را از نزدیک تماشا می کند.
*محسن کریمی با وجود اینکه در لیست 18 نفره استقلال قرار ندارد با این حال به همراه تیم در رختکن حضور دارد.
*میداوودی پیش از شروع بازی برخورد بسیار گرمی با بازیکنان استقلال و به ویژه بهنام برزای داشت.
*ابراهیم صادقی در هنگامی که بازیکنان بدن های خود را گرم می کردند با توپ جمع کن های کنار زمین عکس یادگاری گرفت.
*در حالی که حدود 10 دقیقه دیگر بازی شروع می شود تنها 6 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی حضور دارندو بازی را تماشا می کنند .
*بازیکنان استقلال پیش از شروع بازی و در حالی که برای مراسم شروع بازی وارد زمین تختی شدند برخورد بسیار گرمی با اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال سایپا داشتند.
*بازیکنان سایپا در چند صحنه خطاهای خشنی روی استقلالی هاانجام دادند اما داور به آنها کارت زرد نشان نداد و همین موضو باعث عصبانیت آنها شد.
*فرزاد مجیدی سرپرست استقلال هم بعد از گل استقلال به شدت تشویق شد.
*بعد از گل پروپجیچ مظلومی برای اولین بار در این فصل از فرط خوشحالی به وسط زمین تختی رفت.

 

 

 

 

جدول لیگ برتر (94-95) – جام خلیج فارس

لیگ برتر جام خلیج فارس
تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 استقلال 28 13 12 3 40 24 16 51
2 استقلال خوزستان 28 13 12 3 30 14 16 51
3 پرسپولیس 28 14 9 5 44 31 13 51
4 تراکتورسازی 28 11 12 5 35 25 10 45
5 نفت تهران 28 12 9 7 28 20 8 45
6 ذوب آهن 28 10 13 5 35 23 12 43
7 صبای قم 28 9 13 6 28 22 6 40
8 گسترش فولاد 28 10 8 10 33 27 6 38
9 سپاهان 28 8 14 6 29 27 2 38
10 سایپا 28 10 6 12 26 30 -4 36
11 پدیده 28 9 9 10 28 34 -6 36
12 فولاد 27 8 7 12 21 32 -11 31
13 ملوان 28 5 11 12 22 32 -10 26
14 سیاه جامگان 28 6 6 16 20 31 -11 24
15 راه‌آهن 28 4 10 14 22 34 -12 22
16 استقلال اهواز 27 2 7 18 13 48 -35 13

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا