خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«عوارض واکسن کرونا از عوارض آلودگی هوا بسیار کمتر است»

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است واکسن کرونا عارضه‌هایی به دنبال داشته باشد، اما عوارض واکسن کرونا از عوارض آلودگی هوا در تهران بسیار کمتر است. آیا خطرات ناشی از انتشار مواد لنت ترمز در هوا و گازهای سمی که میلیون‌ ها انسان را در معرض خطر قرار می‌دهد، کمتر از عوارض یک واکسن است؟

به گزارش ایرنا، «عبدالحسین روح الامینی» در نشست علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آنچه امروز درباره واکسیناسیون توسط برخی از نمایندگان مطرح شد سبب ایجاد پاردوکس در افکار عمومی می‌شود.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه زدن واکسن در کشور اجباری نیست، گفت: فردی می‌تواند خود را در روستا یا خانه‌ای دور از جامعه، قرنطینه کند و واکسن هم نزند؛ اما وقتی نظامات و سیاست‌هایی در جامعه برای حفظ اجتماع و سلامت عموم وضع می‌شود برای اجرای آن باید دقت کافی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ممکن است واکسن کرونا عارضه‌هایی به دنبال داشته باشد، اظهار داشت: اما عوارض واکسن کرونا از عوارض آلودگی هوا در تهران بسیار کمتر است. آیا خطرات ناشی از انتشار مواد لنت ترمز در هوا و گازهای سمی که میلیون‌ ها انسان را در معرض خطر قرار می‌دهد، کمتر از عوارض یک واکسن است؟

روح الامینی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب نظامات واکسیناسیون و پروتکل های بهداشتی در کشور را به شدت را رعایت می فرمایند؛ حتی مراسم‌هایی که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود، ایشان به تنهایی در آنجا حاضر می‌شوند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه همه باید به قوانین احترام بگذاریم، خاطرنشان کرد: در غیر این صورت فردی می‌تواند ادعا کند چرا باید پشت چراغ قرمز منتظر بمانم، این حق من است که عبور کنم! لذا کمپین ضد واکسن برخلاف سیاست‌های کلی نظام، قوانین عقلانی بهداشتی درمانی و منویات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا