خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای حدیث پیامبر روی کلاه دختر اوباما واقعیت دارد؟

برخی رسانه های اجتماعی در دو روز گذشته عکسی را در صفحات خود به اشتراک گذاشته اند که در آن بانوی اول آمریکا در حال بغل کردن یک دختر است که بر روی کلاه فارغ التحصیلی او حدیثی از پیامبر اسلام (ص) نوشته شده است.

به گزارش عصر ایران، برخی کانال های تلگرامی به اشتباه این تصویر را که مربوط به حضور میشل اوباما در مراسم جشن فارغ التحصیلی کالج نیویورک در 6 ژوئن (6 روز پیش) است را به اشتباه به حضور میشل اوباما در مراسم جشن فارغ التحصیلی دختر 17 ساله شان ” مالیا ” در مدرسه ای در واشنگتن نسبت داده اند.

تصویر منتشر شده در صفحه اینستاگرام میشل اوباما که نشان می دهد او دختر یمنی تبار را در یک مراسم فارغ التحصیلی در نیویورک بغل کرده است.

4653

ماجرا از این قرار است که میشل اوباما در روز 6 ژوئن در مراسم فارغ التحصیلی کالج نیویورک حضور یافت و در آن یک دختر یمنی تبار که جزء فارغ التحصیلان این کالج بود را در آغوش کشید. میشل سپس تصویر مزبور از به آغوش کشیدن این دختر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

این دختر یمنی تبار ” عروبه ” نام دارد که از سال 2006 به آمریکا مهاجرت کرده است.روی کلاه این دختر یمنی حدیثی از پیامبر نقش بسته بود که نوشته شده بود: ” یک پدر هیچ چیزی بهتر از تحصیل علم و دانش به فرزندش نمی دهد.”

میشل اوباما و باراک اوباما روز جمعه (10 ژوئن) در مراسم جشن فارغ التحصیلی دخترشان مالیا در مدرسه ای در واشنگتن حضور یافتند و به همین خاطر رییس جمهور آمریکا موفق به حضور در مراسم تشییع پیکر محمد علی بوکسور شهیر آمریکایی در لویی ویل ایالت کنتاکی نشد.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصویر میشل اوباما با دختر یمنی از صفحه اینستاگرام بانوی اول آمریکا ، این تصویر را با خبر حضور خانواده اوباما در مراسم جشن فارغ التحصیلی “مالیا اوباما ” مخلوط کرده و دختر یمنی تبار را به جای دختر اوباما جا زده اند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا