خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال ایران ژاپن 31 مرداد 1401 | قهرمانی نوجوانان آسیا؛ فینال

پخش زنده والیبال ایران ژاپن 31 مرداد 1401 در فینال مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را با ما ببینید؛ این مسابقات از 24 تا 31 مرداد در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ایران، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا از 24 تا 31 مردادماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها درحالی آغاز شد که این رده سنی قاره کهن بعد از چهار سال دوری از میادین به دلیل شرایط کرونایی آسیا و جهان دوباره پا به میدان می‌گذارند و تیم‌های شرکت‌کننده از نسل جدید بازیکنان خود رونمایی کردند.

این مسابقات حکم رونمایی از نسل جدید والیبال ایران را دارد که از نظر شرایط جسمانی و تکنیک‌های این رشته ورزشی با نسل‌های گذشته متفاوت هستند.

گفتنی است ایران با هفت طلا یک نقره و یک برنر پرافتخارترین تیم قاره کهن در این رده سنی محسوب می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران اما در مرحله گروهی این مسابقات با نمایشی جذاب بدون ست باخته سه پیروزی 3 بر 0 برابر چین تایپه، چین و کویت کسب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت؛ نوجوانان ایران در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 بر تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال تایلند فائق آمدند تا به همراه هند، کره جنوبی و ژاپن ضمن صعود به نیمه نهایی، جواز حضور در مسابقات قهرمانی والیبال جهان زیر 19 سال 2023 را نیز کسب کنند. سروقامتان نوجوان والیبال ایران در نیمه نهایی نیز به راحتی و در سه ست پیاپی از سد هند عبور کردند و حریف ژاپن در فینال شدند.

نتایج نیمه نهایی والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا

کره جنوبی 1 _ ژاپن 3

ایران 3 _ هند 0

پخش زنده والیبال ایران ژاپن 31 مرداد

امروز اما در چارچوب مرحله فینال رقابت ها از ساعت 17:00 دو تیم ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا قهرمان این رقابت ها مشخص شود.

روز پایانی این رقابت‌ها دوشنبه 31 مرداد با چهار دیدار پیگیری می‌شود تا جایگاه تیم‌های اول تا هشتم بعد از برگزاری 24 مسابقه مشخص شود.

پخش زنده والیبال ایران ژاپن 31 مرداد 1401 | قهرمانی نوجوانان آسیا؛ فینال
پخش زنده والیبال ایران ژاپن 31 مرداد 1401 | قهرمانی نوجوانان آسیا؛ فینال

برای دیدن پخش زنده والیبال ایران ژاپن 31 مرداد 1401 در چارچوب مرحله فینال مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2022 در ساعت 17:00 از لینکهای زیر استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: نایب قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در آسیا

لینک 1: پخش زنده والیبال ایران ژاپن قهرمانی نوجوانان آسیا

لینک 2: پخش زنده والیبال ایران ژاپن قهرمانی نوجوانان آسیا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا