خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«حمله به تاسیسات هسته‌ای طرح جایگزین برجام است»

امام جمعه رشت گفت: حمله به تاسیسات هسته ای ایران را طرح جایگزین برجام است که توسط صهیونیسم بین الملل اعلام شده؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی می دانند که دوران بزن و در رو تمام شده و دشمنان ایران در صورت اقدامات موذیانه در هیچ نقطه از دنیا در امان نخواهند بود و با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی مواجه می شوند.

به گزارش ایسنا آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، یکی از حربه های دشمن برای مقابله با اسلام را اختلاف افکنی مذهبی دانست و اظهار کرد: وحدت شیعه و سنی خنثی کننده همه توطئه های دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره دستاویز دشمن به مسئله اختلاف جهت مقابله با بیداری اسلامی، افزود: هدف اسلام و قرآن و اهل بیت(ع)، حفظ وحدت و آرامش در امت اسلام است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در افغانستان و کشتار مردم مسلمان، عنوان کرد: اسلام دینی متعالی است که در متن خود کامل ترین قوانین فردی و اجتماعی را دارد، اما متاسفانه عده ای به نام اسلام و با تحریم استکبار جهانی اقدام به کشتار مسلمانان می کنند.

امام جمعه رشت، در ادامه به مسئله برجام و نحوه بازگشت ایران به تعهدات خود اشاره کرد و گفت: مسئولان در گذشته گفت وگوهای برجامی را اولویت کشور قرار داده بودند که ملت ایران ضربات اقتصادی زیادی را متحمل شدند، اما اکنون برجام اولویت جمهوری اسلامی نیست، زیرا گفت وگوهای برجامی چیزی جز نفرت از قدرت های جهانی ایجاد نکرد.

وی با اشاره به غوغای رسانه ای دشمنان انقلاب درباره بازگشت ایران به برجام، اضافه کرد: امپراتوری رسانه ای غرب با حمایت آمریکا و اسرائیل طرح هایی را علیه برنامه هسته ای ایران بیان می کند که به نوعی تهدید ملت ایران محسوب می شود، اما دنیا بداند که هرگز نمی تواند برای ملت انقلابی ایران خط و نشان بکشد.

آیت الله فلاحتی، حمله به تاسیسات هسته ای ایران را طرح جایگزین برجام دانست که توسط صهیونیسم بین الملل اعلام شده و تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی می دانند که دوران بزن و در رو تمام شده و دشمنان ایران در صورت اقدامات موذیانه در هیچ نقطه از دنیا در امان نخواهند بود و با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه ملت ایران گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند، عنوان کرد: هرگز از ابرقدرت های پوشالی هراس نداریم و زیر بار حرف زور نمی رویم؛ البته دولت و ملت ایران همواره طرفدار گفت وگو هستند، اما باید شاهد عملکرد مثبت طرف مقابل باشیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به وعده ساعت یک میلیون واحد مسکونی در سال توسط دولت، اضافه کرد: باید نظارت لازم بر نحوه ساخت این واحدها و تخصیص وام های مناسب به جوانان صورت گیرد، زیرا در گذشته مشکلاتی در بخش انبوه سازی وجود داشته و باعث خرابی هایی شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. گفتن مطالبی که مردم قدرتی در تغییر آن ندارند کار لغوی است. “و اذا مروا باللغو مروا کراما”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا