خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده «دلواپس» مدافع مذاکرات احیای برجام شد!

فریدون عباسی، نماینده‌ی مجلس انقلابی و از چهره‌های شناخته شده‌ی مخالف توافق هسته‌ای معتقد است دولت رئیسی احیای برجام را به سرانجام می‌رساند.

به گزارش انصاف نیوز، آقای عباسی می‌گوید: در دولت جدید انسجام و مدیریت مناسبی برای به سرانجام رساندن مذاکرات با طرف‌های غربی وجود دارد. ایران در شرایطی که در قدرت باشد مذاکره می‌کند که امروز کفه قدرت در مذاکرات به‌سمت ایران سنگینی می‌کند.

نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به زمان آغاز مذاکرات برجامی ایران و 1+4 گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره باب مذاکره با طرف‌های غربی در چارچوب منطق و اقتدار را باز گذاشته است.

وی با تأکید بر اینکه “در مذاکرات باید مواردی را به‌عنوان اهرم قدرت در دست داشته باشیم”، ادامه داد: متأسفانه دولت گذشته سایه جنگی در کشور ایجاد کرد و در جنگ واقع‌نشده شکست خورد و در پی آن معاهده خلع‌سلاح امضا کرد و دست کشور را از همه جهات بست اما در دولت جدید انسجام و مدیریت مناسبی برای به سرانجام رساندن مذاکرات با طرف‌های غربی وجود دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره درخواست طرف‌های غربی برای بازگشت ایران به میز مذاکره، ابراز کرد: طرف‌های غربی مدام اعلام می‌کنند برای انجام مذاکرات زمان ایران کم است، آنها باید اعلام کنند چرا این زمان کم است و زمانی که آنها در نظر می‌گیرند چه‌میزان است و می‌خواهند چه اقدامی برای رسیدن به توافق انجام دهند.

نماینده کازرون در مجلس با اینکه ایران زمانی به میز مذاکره بازمی‌گردد که منطق پیروی و ادلّه خودش را داشته باشد و از حقوق خودش دفاع کند، اظهار داشت: ایران در شرایطی که در قدرت باشد مذاکره می‌کند که امروز کفه قدرت در مذاکرات به‌سمت ایران سنگینی می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا