خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نگرانی مولوی عبدالحمید از «نقشه‌های شوم دشمنان نظام نوپای اسلامی» در افغانستان

مولوی عبدالحمید امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان با صدور بیانیه‌ای انفجار تروريستی در مسجد «امام بارگاه فاطمیه» شهر قندهار افغانستان را محکوم کرد و از «نقشه‌های شوم دشمنان نظام نوپای اسلامی» در افغانستان ابراز نگرانی کرد.

گروه اسلامگرای طالبان پس از مبارزه‌ی نظامی با حکومت قانونی افغانستان، از مردادماه حکومت را در آن کشور به دست گرفته‌اند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، متن بیانیه‌ی مولوی عبدالحمید در پی می‌آید:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انفجار تروریستی در مسجد «امام بارگاه فاطمیه» قندهار که جمعی از برادران شیعه را در هنگام برگزاری نماز جمعه هدف قرار داد، عملی وحشیانه و جنایتی بزرگ بود.
بنده این عمل ضدانسانی را محکوم می‌کنم. از دولت جدید افغانستان انتظار می‌رود به تامین امنیت مساجد و مراسم‌های مذهبی برادران شیعه اهمیت ویژه‌ای بدهد. امید است با حساس بودن نسبت به این موضوع، نقشه‌های شوم دشمنان نظام نوپای اسلامی در راستای ایجاد تفرقه و اختلاف و ناامنی خنثی شود.
از بارگاه الهی برای شهدای این حادثه مغفرت و رفع درجات، و برای مجروحان شفای عاجل و کامل، و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت دارم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام
    حمایت از یک گروه وحشی و قانون شکن از طرف یک چهره، شرم آور است.
    طالبان وحشی گری هایی دارد که نمی توانند پنهانش کنند

    در تازه ترین اقدامات شیعیان مناطق مهم را که صدهاسال در آن زندگی می کنند به زور و جبر اخراج و در مناطقی که مد نظر خودشان است اسکان می دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا