خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نگرانی برای کشتی آزاد در المپیک ریو

علیرضا ایمانخانی، انصاف نیوز:

با پایان رقابت‌های جام جهانی کشتی و قهرمانی ایران در واقع این قهرمانی نه تنها دل کشتی دوستان را چندان شاد نکرد بلکه موجبات نگرانی بیشتر علاقه مندان به کشتی و خبرگان ابن ورزش را موجب شد.

حال حتی اگر حرف روسها در مورد اعزام تیم چهارم و آمریکایی‌ها و آذربایجانی ها در مورد اعزام تیم دوم را قبول نکنیم ولی خود شاهد عدم حضور چهره های نامدار کشتی نظیر جردن باروفس و عبدالرشید سعدلله یف روسی بودیم.

و به هر دلیلی کشور عزیزمان تیم اول خود را به این رقابتها اعزام کرده بود ولی باز هم به غیر از حسن رحیمی و حسن یزدانی دیگر کشتی گیران نمره قبولی نگرفتند.

شکست علی رضا کریمی در مقابل حریفان نه چندان مطرح، شکستهای هر دو چهره ی وزن شصت و پنج کیلو گرمی ما در مقابل حریفان و بلاتکلیفی رضا یزدانی در نود و شش کیلو و افت شدید جانشینانش، کم فروغی کمیل قاسمی، همه و همه علاوه بر اینکه زنگ خطر کشتی را در آستانه ی المپیک به صدا در آورده و متاسفانه بیم آن می رود که برای چهارمین المپیک پیاپی دست کشتی آزاد از گردن آویز طلا دور باشد (علی رضا دبیر آخرین طلای کشتی آزاد را در سیدنی صید کرد).

پس بهتر است حال که تیم با قهرمانی برگشته و از نظر روحی مشکلی ندارد در وقت ناچیز باقی مانده مشکلات تیم از نظر تاکتیکی و تکنیکی و بدنسازی مرتفع و در اوزان نامعلوم سریعتر تصمیم گیری شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا