خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحات ناجا درباره «برخورد غیرحرفه‌ای» پلیس امنیت با یک زن

سرهنگ مراد مرادی، معاون اجتماعی پلیس تهران در گفت‌وگو با فارس از دستور ویژه فرمانده ناجا برای رسیدگی به موضوع دستگیری یک خانم توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد و گفت: علت دستگیری آن خانم بدحجابی نبوده و بنا به درخواست مردم و کسبه محل از پلیس، به اتهام دیگری صورت گرفته است.

سرهنگ مرادی اظهار داشت: در اجرای دستور ویژه فرمانده محترم ناجا در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری خانمی توسط پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، موضوع تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد که علت دستگیری وی بدحجابی نبوده و بنا به درخواست مردم و کسبه محل از پلیس، به اتهام دیگری صورت گرفته است و زمان دستگیری ضمن توهین و پرخاشگری، از دستور پلیس تمرد و سرپیچی کرده است که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحویل مقامات قضائی شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص شیوه دستگیری متهم بیان کرد: البته رفتار مامور در صحنه، غیرحرفه ای بوده و اینگونه برخوردها مورد تایید نیست و با شخص مذکور نیز برخورد لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آره جون عمتون؟! پدر مردم رو در آوردین و تازه اون بدبخت رو هم تحویل قا[…] دادین؟!

  2. بقول عربها..ولک خودش میخواس عبروشودرس کنه کورش کرد….ظاهراپیشتراز ابزار زنده گیریاد کرده بودید…مرحبا…

  3. امکان داره عنوان اتهام دیگر را که می فرمایید به درخواست کسبه و مردم پیگیری شده بفرمایید آیا این خانم مزاحم نوامیس مردم می شده یا عربده کشی می کرده یک خانم چه مزاحمتی برای کسبه داشته این چه اتهامی بوده که بعد از این همه رسوایی هنوز راز سر به مهر ست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا