خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل مهدی هاشمی: تبرئه خواهد شد

وکیل مهدی هاشمی با تأکید بر اینکه هیچ اتهامی متوجه موکل من نیست، گفت: من در 26 جلسه ی دادگاه ثابت کردم که مهدی هاشمی بی‌گناه است و قطعاً تبرئه خواهد شد.
به گزارش انصاف نیوز، محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات حمید رسایی پس از قرائت جوابیه ی مهدی هاشمی در مجلس اظهار داشت: جوابیه‌ای که در مجلس قرائت شد مطابق با آئین‌نامه بوده و متأسفانه آقای رسایی تا الان حرف‌هایی نامربوط و خلاف واقع زده است.
وی افزود: اینکه ایشان گفته‌ مهدی مردم را به خیابان ریخته اصلاً صحت ندارد چرا که تمام افرادی که در جریان فتنه حضور داشتند حدوداً یک هفته بعد دستگیر شدند اما مهدی تا شهریور هم در ایران بود و دستگیر نشد.
وکیل مهدی هاشمی با تأکید بر اینکه هیچ اتهامی متوجه موکل من نبوده و تمام این حرف‌ها ساخته و پرداخته ی ذهن خودشان است، گفت: آقای رسایی مستندی برای حرف‌های خود ندارد و چون می‌داند دستش خالی است و دادگاه حکم به برائت مهدی می‌دهد اینگونه صحبت کرده است.
وکیل مهدی هاشمی تصریح کرد: من در 26 جلسه ی دادگاه ثابت کردم که هیچ اتهامی متوجه مهدی نیست ضمن اینکه قاضی هم بدون استناد به دلیل حکم نمی‌دهد.
وی ادامه داد: یکی از مباحثی که در مورد مهدی مطرح کردند این بود که او در پرونده ی استات‌اویل نقش داشته اما گزارش نهادهای رسمی همچون مجلس، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور نشان داد که مهدی هیچ نقشی در این پرونده نداشته است.
وی افزود: تنها حرفی که آقایان می‌زنند این است که یک ایمیلی بین مهدی و عباس یزدان پناه بوده. حتی من خواستم ایمیل‌ها چک شود و اسم ایمیل را به ما بگویند اما دادگاه اعلام کرد چون همه چیز مستند است نیازی به بررسی ایمیل‌ها نیست.
علیزاده طباطبایی خاطر نشان کرد: من باز هم می‌گویم هیچ اتهامی متوجه موکلم نیست و وی تبرئه خواهد شد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا