خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش بانک پاسارگاد به اظهارات یک بازداشتی

در پی انتشار گزارشی درباره «روایت 24 ساعت بازداشت در زندان بزرگ تهران» که در بخشی از آن به فعالیت بانک پاسارگاد شعبه زندان اشاره شده بود، روابط عمومی این بانک توضیحاتی ارائه کرد.

در توضیحات مدیر روابط عمومی این بانک با اشاره به گزارش منتشره شده به نقل از روزنامه «قانون»، آمده است:

احتراماً و معطوفاً به گزارش منتشره آن خبرگزاری در تاریخ 22 خرداد 1395 با عنوان «روایت 24 ساعت بازداشت در زندان بزرگ تهران» به نقل از روزنامه قانون، به استحضار می‌رساند:

با سلام

«صدور کارت‌های نقدی برای مددجویان در ندامتگاه‌ها اقدامی ارزشمند است که با همکاری سازمان محترم زندان‌ها، توسط شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد انجام می‌گیرد، به این صورت که مددجویان در بدو ورود بر اساس ضوابط ندامتگاه‌ها باید وجوه نقد خود را تحویل داده و کارت نقدی را دریافت کنند. کلیه خریدهای این افراد در ندامتگاه‌ها از طریق این کارت صورت می‌پذیرد و همچنین در صورتی که خانواده مددجویان قصد ارسال وجه نقد برای آنها را داشته باشند از طریق واریز به این کارت‌ها، مبلغ مورد نظر را به دست مددجویان می‌رسانند. علت این اقدام جلوگیری از ورود وجه نقد به ندامتگاه‌ها و همچنین جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و خطرات ناشی از آن در سطح ندامتگاه‌ها است.

طبق روال معمول، کارت‌های تحولی به مددجویان که در ساعات بعدازظهر وارد ندامتگاه‌ها می‌شوند، صبح روز بعد و قبل از باز شدن فروشگاه‌های داخل ندامتگاه‌ها، معادل مبلغ دریافتی از مددجویان شارژ می‌شود. موضوع مطرح شده در گزارش یاد شده مبنی بر تأخیر در فعال شدن کارت در دست بررسی است و چنانچه مشخص شود از سوی کارگزار شرکت پرداخت الکترونیک کوتاهی صورت گرفته باشد قطعا با ایشان برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است که با توجه به مقررات اعلام شده از سوی زندان‌ها و به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، کارت‌های مددجویان باید پس از ترخیص غیرفعال شود و مددجو وجوه در کارت را دریافت خواهد کرد. ساعت خاتمه کار نماینده کارگزاری در کلیه ندامتگاه‌ها با هماهنگی رؤسای ندامتگاه‌ها و پس از ترخیص آخرین مددجو می‌باشد و در این مورد خاص نماینده کارگزار تا ساعت 22 در محل کار خود حضور داشته است. در مورد آقای محسن خدابخشی، ایشان در ساعت 21:20 از ندامتگاه ترخیص و به دلیل بعد مسافت تا محل استقرار کارگزار، مراجعه به ایشان نداشته‌اند.

موضوع مطرح شده در گزارش مذکور به صورت جدی در دست پیگیری و بررسی است و همان‌طور که ذکر شد، در صورت محرز شدن قصور از سوی نمانیده کارگزاری اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

در پایان ذکر این نکته لازم است که بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود عهده‌دار این وظیفه خطیر گردیده و با توجه به سرمایه‌گذاری‌ قابل توجهی که برای راه‌اندازی این خدمت در کلیه ندامتگاه‌های کشور به عمل آورده، هیچگاه به دنبال کسب درآمد از این محل نبوده است.

خواهشمند است محبت فرمایید به منظور تنویر افکار عمومی و همچنین افزایش آگاهی هم‌میهنان گرامی، مطابق با قانون مطبوعات مراتب را به طور کامل درج نمایید.

خسرو رفیعی

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا