خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«سقوط هواپیما در سیرجان شایعه است» | حادثه ی احتمالی در داراب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: سقوط هواپیما در سیرجان که خبر آن در فضای مجازی منتشر شده، شایعه است.

محسن صالحی کرمانی بامداد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون خبر رسمی مبنی بر سقوط هواپیما در شهرستان سیرجان گزارش نشده است.

ساعاتی قبل خبری کوتاه مبنی بر سقوط هواپیما در منطقه کوه انجیر واقع در 100 کیلومتری سیرجان از توابع استان کرمان در فضای مجازی منتشر شد.

شبکه های اجتماعی خبر از اعزام تیم های امدادی و آمبولانس به محل حادثه داده بودند.

روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان نیز اعلام کرد: در حوزه استحفاظی شهرستان سیرجان سانحه هوایی نداریم و اعزام آمبولانس و خبرهای از این دست صحت ندارد.

مرکز شهرستان سیرجان در 175 کیلومتری غرب کرمان است.

 

ساعت 1:19

ایلنا: براساس اعلام شاهدان محلی شی ناشناسی اطراف شهرستان داراب از توابع استان فارس سقوط کرده است.

ساعت 1:30

ساعتی پیش خبرگزاری مهر از وقوع حريق در ارتفاعات داراب خبر داده بود.

ارتفاعات شهرستان داراب در استان فارس دچار حريق شد و در عين حال تا اين لحظه گزارشي هم از سقوط بالگرد يا هواپيما به عنوان علت حريق اعلام نشده است. عبدالرضاقاسم پور، فرماندار شهرستان داراب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به محض أعلام گزارش حريق نيروها به منطقه اعزام شده و آتش را خاموش كردند. أعلام شده بود كه حريق به دليل سقوط بالگرد يا هواپيما رخ داده اما لاشه اي از هيچ بالگرد يا هواپيمايي تا اين لحظه ديده نشد و تا اين لحظه گزارش تاييد شده اي مبني بر سقوط نيز أعلام نشده است. اين حريق بين سيرجان و داراب رخ داده است.

ساعت 2:03

جانشین ستاد بحران استان کرمان گفت: اخباری که امشب در فضاهای مجازی در رابطه با سقوط هواپیما یا بالگرد در فضاها مجازی منتشر شده است، شایعه است.

ابوالقاسم سیف‌الهی در گفت‌وگو با سایت محلی گفتارنو در کرمان، با اعلام این خبر تصریح کرد: در تماسی هم که با استانداری فارس داشتم، چنین حادثه‌ای رخ نداده بود.

وی در مورد اعزام اکیپی از هلال احمر سیرجان به محل حادثه نیز اظهار داشت: در تماس با آقای گنج‌کریمی مدیر هلال احمر استان داشتم، ایشان اعلام کرد اصلا چنین اکیپی اعزام نشده است.

معاون عمرانی استانداری کرمان در مورد تشکیل ستاد بحران نیز اضافه کرد: تا زمانی که خبر را به صورت رسمی دریافت نکنیم نیم‌توانیم ستاد بحران را تشکیل دهیم.

این خبر به روز می شود …

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا