خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای نوری زاد! راه کج به مقصد نمی رسد

به گزارش انصاف نیوز، «علی صارمیان» در یادداشتی نوشت:

قطعا طعن و لعن بسیاری برای آقای نوریزاد مهیاست. از سرزنش یا پرسش. رسم جوانمردی نیست که گناه مسگر را به گردن آهنگر بیندازیم.

مگر نبوده اند از همین دولت قبلی که دخترک نوجوانشان در صف ضدیت با انقلاب ایستاده اند. خواهرشان یا برادرشان. اکثریت هم برای توجیه متوسل به امر ما فوق توان بشری شده اند که بله این خطا ناگزیر بوده است. آقای نوری زاد هم یکی شان.

اما مساله اینست که پدران متعادل ، لااقل نصیحت نامه ای برای فرزندشان می نویسند که این راه کج است و به مقصد نمیرسد.

به عنوان یک اصلاح طلب صدها نفر مقابل آقای نوری زاد را می شناسم که در بدترین شرایط تن به بیگانگی از وطن و یا سر سپردگی به کج راهه ننهادند. زندان چشیدند و سخت برآنان گذشت اما برای تاریخ ننگ نخریدند.

آقای نوری زاد بجای کج استدلالی خوب بود که در بی طرفی نگاهی به صحنه می انداختند. سابقه کیهانی شان بهتر می داند که عامل شرارت از خود خواهی شروری به نام رجوی به انقلاب ما سرایت کرد . شروری که قدرت اش را از اسلحه می گرفت. با بمب قصد انقلابی گری داشت باتیوری ترور به مصاف حریف می رفت و در کلونی کوچک خویش ، خود را رهبر و زنش را ریس جمهور اعلام می کرد.

فانتزی خشن رجوی ، خیلی زود به صف دشمن مرزهای ایران پیوست و حالا نیز در ذیل پدرخوانده جنایت و تکفیر سعودی است.

آقای نوری زاد ، شاید لقمه ناپاکی در دهان کودکتان نهاده اید که عاقبت پسر نوح را بر برج سعودی در اهتزاز هستید.

دستی به دعا و یا نامه قضا شده ای برمی اوردید. اگر این جدا سری اصلاحات از شما موجب تکفیر اصلاحات نمی شود ، سخن حق را بشنوید. شما قطعا ادبیات خشن و لجن مال گروه رجوی را می شناسید که در هر کامنت و گفتگویی بوی نفرت و انتقام و پلیدی می دهد.

رجوی بهترین جوانان فاقد تحلیل را در اول انقلاب به سمت حذف خود و دیگران برد. خشونت خشونت می افریند و آن را رسمی می کند.

شما دقیقا علاقه به همین ادبیات خشن دارید. اگر روبروی شما خشونت نباشد ، حرفی برای گفتن ندارید. راه اصلاحات مدارا و برکندن خشونت و بالا بردن ارزش انسان و برابری انسانهاست. راه تروریستهای سابق و فعلا در اختیار دستگاه سعودی نفی دیگری و ترور است.

نمی شود به بد حکمرانی ایراد گرفت و علاقمند به گروه جنایت پیشه بود. تاریخ بسیار بی رحم است . امیدوارم از شما به عنوان مرد کجی که برای دیده شدن، حتی سعودی گرایان را تطهیر می کند یاد نشود. هرچند که حقوق شهروندی شما محفوظ و حتی برای کج نویسی ازاد هستید و نباید شما را شاخص هیچ فکر خوبی برای مشکلات دانست، اما قطعا شما نه اصلاح طلبید و نه پسرتان می تواند مدافع حقوق بشر تلقی شود. چون ارم دولت سعودی به شمشیر کشتار مزین است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا