خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کارگردان گاندو2 حاضر به شنیدن نقدها نشد

برنامه سریالیست که از شبکه یک پخش می‌شود به نقد و بررسی مجموعه‌های تلویزیونی می‌پردازد. این برنامه پنج‌شنبه این هفته به بررسی سریال «گاندو 2» پرداخت.

به گزارش انصاف نیوز مجری این برنامه در خلال برنامه گفت: علیرغم آنکه سعی کردیم  با جواد افشار، کارگردان این مجموعه گفت‌و گو کنیم اما ایشان گوشی همراه خودش را خاموش کرده است.

بنابراین سریالیست ناچار شد با فرزند جواد افشار و شهرزاد کمال زاده که هر دو بازیگر این سریال هستند، گفت‌و گو کند.

پدرام کریمی، مجری سریالیست پیش از این نیز گفته بود: با آقای افشار برای حضور در برنامه هماهنگ شده بود اما تلفن همراه ایشان خاموش است. مجری سریالیست از علی افشار، بازیگر این مجموعه و فرزند جواد افشار (کارگردان گاندو2) به طعنه پرسید که سابقه داشته آقای افشار گوشی همراهش را خاموش کند یا نه؟ که فرزند این کارگردان پاسخ داد: الان ساعت 12 شب است و احتمالا خواب هستند.

علیرغم هماهنگی‌های عوامل این برنامه، جواد افشار در سریالیست حاضر نشد تا درباره نقدهای سریالیش پاسخ دهد. گفتنی است حتی در پیش‌خبرهای مربوط به این برنامه نیز نام جواد افشار به عنوان مهمان برنامه اعلام شده است.

مجری این برنامه در شرایطی که کاگردان گاندو2 حاضر به حضور در شبکه یک سیما نشده بود به گاف‌های گاندو در صحنه‌پردازی و کارگردانی سریال گاندو2 اشاره کرد و تلاش کرد سوالاتی در همین رابطه بیان کند اما بازیگران مدعو تنها به تکرار این پاسخ بسنده کردند که این موضوعات به بازیگران ارتباطی ندارد.

از نکات جالب دیگر برنامه نقد و بررسی گاندو2 این بود که علی افشار بازیگر این مجموعه خیلی صریح گفت: نقدهای مربوط به این سریال را دنبال نکرده است.

در نهایت عوامل سریالیست نتوانستند در برابر گاندو2 آنطور که باید رفتار کنند و نقدهای لازم را به عوامل این مجموعه تلویزیونی منتقل کنند و این بخش از سریالیست عملا بدون نتیجه خاصی تمام شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا