خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شلیک الک بالدوین در صحنه فیلمبردار را کشت و کارگردان را زخمی کرد

بی‌بی‌سی: الک بالدوین، هنرپیشه هالیوود هنگام فیلمبرداری با شلیک تفنگ صحنه باعث مرگ فیلمبردار فیلم و همچنین مجروح شدن کارگردان شد.

پلیس ایالت نیومکزیکو که فیلمبرداری در آنجا انجام می‌شده با تایید مرگ یک زن و زخمی شدن یک مرد، گفته حادثه هنگام فیلمبرداری یک فیلم وسترن قرن ۱۹ میلادی اتفاق افتاده است.

فیلمبردار زن با هلی‌کوپتر به بیمارستان برده شد اما در نهایت جان باخت. کارگردان هم در بیمارستان و تحت مراقبت‌های ویژه است.

سخنگوی آقای بالدوین به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته در این حادثه یک تفنگ ویژه فیلمبرداری شلیک شده که باید خالی می‌بوده است.

ANADOLU AGENCY – سال ۲۰۱۸

زنی که جان باخته، هالینا هاچینز ۴۲ ساله و مدیر فیلمبرداری فیلم بوده است. مرد زخمی جویل سوزا، ۴۸ ساله کارگردان فیلم ‘راست’ به معنی زنگ زدگی یا پوسیدگی.

در وبسایت شخصی خانم هاچینز نوشته شده که او اهل کشور اوکراین است و در کی‌اف روزنامه‌نگاری و در لس‌آنجلس در رشته فیلم تحصیل کرده است. نشریه فیلمبرداری به نام امریکن سینماتوگرافر در سال ۲۰۱۹ او را “ستاره نوظهور” عرصه عکاسی فیلم توصیف کرده است.


آیا قبلا سابقه داشته؟

مرگ بر اثر شلیک اشتباهی هنگام فیلمبرداری هرچند به شدت غیرمعمول است اما اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد.

سال ۱۹۹۳ در جریان فیلمبرداری فیلم کلاغ،براندون لی، پسر بروس لی بازیگر و ستاره رزمی‌کار، به طور تصادفی با شلیک تفنگ در صحنه کشته شد.

بعدا تحقیقات نشان داد که تفنگ قبلا یک دور شلیک شده بوده و در شلیک قبلی فشنگ در لوله تفنگ گیر کرده است. سپس هنگام شلیک در صحنه فیلم و زمانی که تصور می‌شده تفنگ خالی است، فشنگ و گلوله آزاد شده و براندون لی را کشته است.


پلیس مشغول تحقیق است و کسی در این رابطه متهم نشده است.

پلیس نیومکزیکو گفته کارآگاهان با آقای بالدوین صحبت کرده‌اند. خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس نوشته است: “او داوطلبانه آمد و در پایان مصاحبه هم ساختمان پلیس را ترک کرد.”

آقای بالدوین در این فیلم که در حال فیلمبرداری بوده، نقش مرد قانون شکنی را دارد که نوه ۱۳ ساله‌اش به قتل غیرعمد محکوم شده است. او جزو تهیه‌کنندگان این فیلم هم است.

آقای بالدوین سه برادر کوچک‌تر دارد که همه آنها هم بازیگر هستند. او از دهه ۱۹۸۰ میلادی در تعدادی فیلم و تئاتر بازی کرده است.

او چند جایزه سینمایی برده است از جمله به خاطر بازی در نقش جک دوناگی در کمدی تلویزیونی ۳۰ راک شبکه ان‌بی‌سی و همچنین جایزه امی برای ایفای نقش کمدی دونالد ترامپ در برنامه ستردی نایت لایو (شنبه شب).

شباهت او به آقای ترامپ در این برنامه باعث شده بود که یک روزنامه جمهوری دومنیکن عکسش را به اشتباه در یک مطلب سیاسی کنار عکس نخست‌وزیر سابق اسرائیل منتشر کند. این روزنامه بعدا عذرخواهی کرد.

آقای ترامپ از الک بالدوین انتقاد کرده و اجرای او را در برنامه ستردی نایت لایو “جانبدارانه، بی‌مزه، غیرقابل تماشا و غم‌انگیز ” خوانده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا