خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجمع اعتراضی مردم پارسیان مقابل فرمانداری

شب گذشته جمع قابل توجهی از مردم شهرستان «پارسیان» در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کرده و اعتراض خود را نسبت به ورود برخی از اعضای شورای تامین شهرستان «لامرد» در بخش «کوشکنار» نشان دادند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از سایت محلی «مُهرستان»، پس از حضور برخی از اعضای شورای تامین شهرستان لامرد در روستای «اکبری» در بخش «کوشکنار»، مردم طی اقدامی خودجوش به حضور این افراد اعتراض کرده و پس از برخی درگیری ها با کادر اداری؛ آنان را از روستا خارج کردند.

فرماندار شهرستان پارسیان به همراه معاونین و رییس اطلاعات شهرستان با حضور در بین مردم خشمگین و معترض آنان را به آرامش و بردباری فراخواند و گفت: این اتفاق در سومین سالگرد انتخاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی کاری غیر عقلانی است و هرگز اجازه نخواهیم داد ذره ای از خاک پارسیان توسط کسانی که به قانون اعتنایی نمی کنند داده شود.

مردم معترض با سردادن شعارهایی از قبیل «خامنه ای امام است، حامی پارسیان است»، «از جاسک تا پارسیان، ناموس هرمزگان است» و «بندری با غیرت، حمایت حمایت»، اعتراض خود را به حضور مسوولین شهرستان لامرد نشان دادند و از وزیر کشور خواستند مانع از چنین حرکت هایی در آینده شود.

پیش از این معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس، طی مصاحبه ای با خبرگزاری ایرنا گفته بود؛ مصوبه ی هیات وزیران مبنی بر اتصال فارس به خلیج فارس وارد مرحله ی اجرایی شده است و بر اساس این مصوبه، روستاهای تمبو شمالی، تمبو جنوبی، اکبری، فارسی و سروباش، از دهستان بهدشت بخش کوشکنار شهرستان پارسیان استان هرمزگان منتزع و به دهستان حومه ی بخش مرکزی شهرستان لامرد فارس الحاق می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا