خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مجلس سه تذکر کتبی گرفت

در جلسه‌ای در مجلس ۴۰ نماینده، درباره ضرورت قیمت‌گذاری و نظارت بر اعمال قیمت حق اشتراک اینترنت پرسرعت فیبر نوری مشترکان متناسب با توان اقتصادی مردم به وزیر ارتباطات تذکر دادند.

به گزارش اصفهان ارتباط، نمایندگان مجلس درباره قیمت و سرعت اینترنت فیبر نوری به وزیر ارتباطات تذکر دادند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از طرف ۶۴ نماینده مجلس، سه تذکر درباره اینترنت فیبر نوری گرفت. نمایندگان در جلسه علنی مجلس سه تذکر کتبی خطاب به عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره سرعت و قیمت اینترنت فیبر نوری قرائت کردند.

در این جلسه حسین گودرزی، نماینده دورود و ازنا و ۳۹ نماینده دیگر درباره ضرورت قیمت‌گذاری و نظارت بر اعمال قیمت حق اشتراک اینترنت پرسرعت فیبر نوری مشترکان متناسب با توان اقتصادی مردم به وزیر ارتباطات تذکر دادند. در ادامه علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به همراه ۲۳ نماینده مجلس به وزیر ارتباطات درباره لزوم تقویت پوشش‌دهی شبکه تلفن همراه و اینترنت همراه در روستاهای شهرستان طالقان تذکر دادند.

تذکر محمدمهدی زاهدی، نماینده کرمان و راور هم به این اشاره داشت که هزینه اشتراک فیبر نوری با سرعت اینترنت ارائه‌شده توسط مخابرات تناسب ندارد. اجرای سراسری پروژه فیبر نوری از وعده‌های وزیر ارتباطات است که طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون تعداد ۴ میلیون خانوار را پوشش داده و قرار است تا پایان دولت سیزدهم به ۲۰ میلیون اتصال برسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا