خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مخبر دزفولی رییس دانشگاه آزاد می‌شود؟

برخی شنیده‌های انصاف نیوز از انتصاب قریب الوقوع مخبر دزفولی، دبیر سابق شورای انقلاب فرهنگی، به ریاست دانشگاه ٱزاد حکایت دارد.

طی هفته گذشته مخبر دزفولی با علی اکبر ولایتی رییس هیت امنای دانشگاه آزاد اسلامی جلساتی داشته است.

احتمال این تصمیم در شرایطی می‌رود که خبرهای انتقادی حتی بخشی از کارمندان و اساتید نسبت به مدیریت دانشگاه ٱزاد در یک سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. امیدوارم ایشان آقای دکتر مخبر دزفولی بتوانند مشکلات بی شمار دانشگاه آزاد من جمله، نارضایتی هیات علمی و کارکنان بابت همسان سازی حقوق با دولتی ها و توجه کافی به مشکلات هیات علمی غیر بومی داشته باشند.

  2. با سلام و سپاس. بدنه دانشگاه آزاد اسلامی چشم انتظار تغییر مدیریتی در بدنه خود است. متاسفانه دکتر طهرانچی در اقدامی قابل تامل و نقد دستور افزایش حقوق سیصد درصدی خود و بقیه روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را در شرایط صادر کرده است که بدنه غالب دانشگاه آزاد اسلامی اعم از استاد و کارمند از فقر مالی رنج برده و دارای حداقل های معیشتی هستند. انشاالله هر چه سریعتر دکتر طهرانچی برود از دانشگاه آزاد اسلامی و … تا موجی از شادی و شعف در کل دانشگاه آزاد اسلامی رخ دهد. حرف دل اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی رفتن دکتر طهرانچی است. والسلام

  3. سلام و درود
    طهرانچى يعنى بى قانونى، بى عدالتى و نفوذ خوديها و دوستان سابق . نگاهى كوتاه به رسيدگى به تخلفات اساتيد در پرونده سازى هاى متعدد مبين همين مطلب است. هر دانشجو و مدير حراستى با رابطه ،عليه استادى كه نمره نداد يا پايان نامه را تاييد نكرد پرونده سازى كرد و عدالت علوى كه از آن دم زده ميشد را طهرانچى و عوامل رابطه پرستشان نابود كردند. انشاءالله پس از عزل طهرانچى خواهيد ديد چه شكواييه هاى بلند بالايي عليه نظام رابطه اى ايشان مطرح خواهد شد.
    جاء الحق و ذهق الباطل ان الباطل كان ذهوقا

  4. به نام خداى عدالت و نابود كننده ظالمين
    جناب دكتر مخبر درفولى
    به داد ما اساتيد برسيد
    ايادى … طهرانچى به هر بهانه اى به دنبال اخراج اساتيد هستند. من به حرف حراست و گزينش در دادن نمره و پايان نامه ها گوش نكردم ، اعتقاد دارم كه نمره و پايان نامه ناموس استاد است.هر دانشجويي كه نمره نگرفته بود را حراست تحريك كرد و حرفهاى نامربوطي را به حقير نسبت دادند. با هماهنگى كامل هيات بدوى استان مرا اخراج كرد. هيات تجديدنظر مرا بيگناه تشخيص داد و تبرئه كرد. حراستيها غير قانونى همان پرونده را مجدد با فشار و با دستور طهرانچى مجدد بر خلاف قانون در تجديدنظر مجدد مطرح كردند و اينبار چون اعضاء قبلى تجديدنظر را كه حق گو بودند طهرانچى عزل كرده بود، با هماهنگى كامل مجدد مرا اخراج كردند. در هيچ جلسهاى بنده دعوت نشدم و هر طور دوست داشتند راى دادند.
    بنده با سه جلد كتاب، و ١٥ مقاله علمى پژوهشى و ١٢ سال سابقه خدمت صادقانه ، با ظلم ظهرانچى نابود شدم و خانواده ام آسيب فراوان ديد. خدا از طهرانچى و ايادى وى هرگز نخواهد گذشت.
    خدا كند كه زودتر بياييد. شايد با امكان ملاقات با شما و دستور شما حق بنده و خانواده ام … گرفته شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا