خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علوی گرگانی: هزینه ارتباطات فضای مجازی کاهش یابد

 آیت الله سیدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید با بیان اینکه باید تلاش کنیم بهترین زیرساخت های مجازی را فراهم شود، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید با کاهش هزینه های فضای مجازی امکان دسترسی با سهولت تمام مردم از این فضا را فراهم نماید.

این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امید داریم در دولت سیزدهم بتوان وضع بهم ریخته کشور به نظم کامل درآمده و از شرایط کنونی خارج شود و در این مسیر باید مردم با دولت همراهی داشته باشند.
این مرجع تقلید گفت: اصلاح کشور و حل مشکلات کشور حتما دارای راه هایی است و باید به دنبال پیدا کردن راهکارهای برطرف شدن مشکلات باشیم.
آیت الله علوی گرگانی مشکلات اخیر سیستم سوخت را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: هدف دشمن از این قبیل اقدامات این است که مردم را ناراضی کند تا آنها را به خیابان بکشاند. وی اضافه کرد: در این بین مسوولان باید تلاش کنند با اقدامات موثر و اثبات کارآیی نظام نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در  سفر به قم با آیات علوی گرگانی،نوری همدانی و مکارم شیرازی از مراجع تقلید و اعرافی مدیر حوزه های علمیه، سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و اعضای کمیسیون سیاسی اجتماعی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. حضرت آقا ، قرار نیست در 100 سال پیش زندگی کنیم !!!
    شما چرا از گسترش فضای مجازی نگرانید ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    شما چرا مسئولان را به جهت اینهمه فقر و فساد ، بی عدالتی و تبعیض بازخواست نمی کنید ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    آخر خداوند متعال ، قرآن کریم و اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای شما مسئولیتی تعریف کرده که از حقیقت اسلام و سنت رسول اکرم (ص) صیانت کنید ، اینجوری صیانت میکنید ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    همه معضلات کشور حل شده فقط مسئله اینترنت باقی مانده .

    نشود روزی مردم به سبب ظلم و فساد موالیان حکومت اسلامی فوج فوج از دین خدا خارج شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا