خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاندار خوزستان ادعا کرد: هفت‌تپه سه ساله به سود می‌رسد

صادق خلیلیان استاندار خوزستان با اشاره به اینکه با خلع ید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از مالک قبلی این مجموعه تولیدی در حال حاضر در اختیار مجموعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی است گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، هفت تپه می تواند طی سه سال آینده به سودآوری برسد.

به گزارش ایرنا وی در نشست بررسی مشکلات کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد اظهارداشت: بعد از خلع ید مالک این مجموعه تولیدی، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی متولی اداره آن شد که در مرحله اول ۲ ماه حقوق معوق کارگران را پرداخت کرد. بعد از استقرار هیات مدیره و آغاز بکار آن، تمامی معوقات نیروی انسانی هفت تپه پرداخت و تسویه شد و فرآیند بازسازی این شرکت در حال انجام است.
خلیلیان یادآورشد: پیش از اینکه هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شود، مالک قبلی اقدام به جابجایی برخی ماشین آلات نمود و علاوه بر این نیز بخشی از محصول کاشته شده برای خوراک دام مورد استفاده قرار گرفت. در هر صورت با پیگیری و تعامل صورت گرفته، می توان گفت هفت تپه در شرایط پایداری قرار دارد و با برنامه ریزی هایی که در دستور کار قرار دارد پیش بینی می‌شود در آینده به سودآوری مطلوبی برسد.
انتهای پیام.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا