خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین خبرها از حمله سایبری به اسرائیل

خبرگزاری فارس نوشت: هفته گذشته بود که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» فاش کرد، یک گروه هکری فایل‌های اطلاعاتی مربوط به اطلاعات ارتش این رژیم را فاش کرده‌ که شامل اطلاعات صدها سرباز بوده است.

به گزارش وب‌سایت اینترنتی روزنامه یدیعوت «وای‌نت»، گروهی که خود را «عصای موسی» (Moses Staff) نامیده، فایلی را منتشر کرده که شامل مشخصات کامل نیروهای گردان رزمی ارتش رژیم صهیونیستی است.

این اطلاعات، شامل مشخصات صدها نظامی این ارتش از جمله نام، ایمیل، آدرس منزل و شماره تلفن است.

چند روز بعد، روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» مدعی شده است که گروه هکری ایرانی موسوم به «سایه سیاه» (Black shadow) سرورهای شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی «سایبرسرو» (Cyberserve) را مورد حمله هکری قرار داده و آن را از دسترس خارج کرده و تهدید به افشای اطلاعات آن کرده است.

طبق این گزارش، سایبرسرو یک شرکت میزبان (هاستینگ) وب است که برای شرکت‌های صنعتی، خدمات سِروِر و ذخیره‌سازی اطلاعات را انجام می دهد.

جروزالم پست در ادامه گزارش خود نوشت، داده‌هایی که هکرهای ایرانی به آن دست پیدا کرده‌اند، طیف گسترده‌ای از مشاغل را دربرمی گیرد: از شرکت رزرو سفر «پگاسوس» گرفته تا شرکت اتوبوسرانی «دان» و حتی شامل اطلاعات مربوط به موزه کودکان رژیم صهیونیستی نیز می‌شود.

از سوی دیگر، هفته گذشته ارائه سوخت در برخی جایگاه‌های سوخت ایران بر اثرحمله سایبری دچار اختلال شد وایران اعلام کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در پشت پرده این موضوع بوده‌اند.

شبکه«المیادین»در گزارشی به همین موضوع پرداخت و به نقل از رسانه‌های اسرائیلی نوشت، مقامات این رژیم هنوز نمی‌دانند که با جنگ سایبری در هفته‌های اخیر چگونه مقابله کنند.

در همین رابطه موسس و مدیرکل شرکت «کونفیدنس» ویژه امنیت سایبری گفته است، اگر اطلاعات به سرقت رفته توسط هکرهای سایه سیاه منتشر شود این بزرگترین عملیات تخریبی علیه حریم خصوصی رژیم صهیونیستی خواهد بود و بیم آن می‌رود که خسارتی ریشه‌ای به زندگی هزاران صهیونیست وارد شود؛ مقامات نیز در این رابطه سکوت اختیار کرده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده، «هرئل مناشری» یکی از موسسان بخش سایبری «شاباک»گفته، ایران با حملات سایبری دنبال وارد کردن خسارت به زیرساخت‌ها و بخش مالی رژیم اسرائیل ونیز جمع‌آوری اطلاعات است.

کانال ۱۳تلویزیون رژیم صهیونیستی این حمله سایبری را خطرناک خواند و اعلام کرد، در پی این موضوع مشخص شد که شرکت‌های اسرائیلی نقطه ضعف دارند و قادر به دفاع از خود نیستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا