خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض ما، «اسکان دانشجویان دختر و پسر در یک مکان مسقف» است

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به مصاحبه ی ایسنا با معاون فرهنگی این دانشگاه [لینک] درباره ی یک اردوی دانشجویی پاسخی داده که به نقل از کانال تلگرامی «بسیج علوم» در پی می آید:

بسمه تعالی
مدیر عامل محترم خبرگزاری ایسنا
با سلام
احتراما با عنایت به مصاحبه ی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران با آن خبرگزاری در روز سه شنبه مورخ ۹۵/۳/۲۵، که طی آن مطالبی به نقل از آقای دکتر سرسنگی به بسیج دانشجویی نسبت داده شده؛ بدینوسیله خواهشمند است، توضیحات ذیل در خصوص این خبر، بعنوان جوابیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به نحوی شایسته منتشر گردد. پیشاپیش از همکاری جنابعالی در جهت صیانت از ساحت اخلاق و صداقت، سپاسگزارم.

در مطلب مورد اشاره، دو موضوع بعنوان مدعیات بسیج دانشجویی ذکر گردیده که با کمال تاسف، هر دو خلاف واقع می باشد؛ اولا در شکایت بسیج دانشجویی هیچ اعتراضی نسبت به دانشجویان (اعم از شرکت کنندگان در اردو و یا سایر دانشجویان) ذکر نشده و موضوع تخلف از نظر بسیج دانشجویی، استاد درس و مسئولین دانشگاه تهران شناخته شده اند. ثانیا «اسکان دانشجویان دختر و پسر در یک مکان مسقف» موضوعی است که مورد اعتراض قرار گرفته، و اصرار بر تعبیر «وادار کردن»، تفسیر شخصی معاون محترم فرهنگی از متن شکایت و پرداخت ذهن ایشان بوده است.

بنا بر ابلاغیه آبان ماه سال ۹۴ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اردوهای مختلط، کلیه اردوها و سفرهای دانشجویی، اعم از فرهنگی و علمی، بصورت مختلط ممنوع گردیده است. بر این اساس، اردوی مورد اشاره، مصداق کامل تخلف استاد درس، رئیس دانشکده مربوطه و رئیس پردیس علوم دانشگاه تهران می باشد. همچنین با توجه به تاکید معاون فرهنگی دانشگاه بر صدور مجوز برای اردوی مذکور، نفس صدور مجوز نیز، خود مصداق تخلف بوده و شایسته برخورد قانونی می باشد.

در پایان تاکید می گردد بسیج دانشجویی پرونده مذکور را تا رسیدن به نتیجه و برخورد قانونی با استاد و مسئولین متخلف، از طرق حقوقی قانونی پیگیری نموده و ضمن دفاع از حقوق دانشجویان، تا حد توان اجازه برخورد غیرقانونی با ایشان را نخواهد داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا