خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گروکشی علنی، داد و ستد یواشکی: «ا.ک.ا» بازار کیست؟

یکی از لیدرهای هواداران احمدی‌نژاد – مشایی، برای بار چندم در ماه‌های اخیر به صورتی رمزی فردی را به نام اختصاری «ا.ک.ا» که به نظر می‌رسد از اعضای دیگر طیف اصولگرایان است، به برملا کردن مسایل مالی از جمله در دولت احمدی‌نژاد تهدید کرد.

به گزارش انصاف نیوز، «عبدالرضا داوری» که وضعیت مالی خودش در روزهای اخیر از سوی یک فعال رسانه‌ای مخالف احمدی‌نژاد از درون اصولگراها، مورد اشاره قرار گرفته، روز 2 مرداد ماه ماه در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «سخنی با برادر فرش فروش! برادر ارزشی فرش فروشی به نام «ا-ک-ا» که حجره ای در پاچال بازار خیابان خیام دارد، هر از چندی با لجن پراکنی و فحاشی علیه دکتر احمدی‌نژاد، خود را به تیتر رسانه‌های جریان فتنه تبدیل می‌کند. در مورد اقدامات این برادر ارزشی فرش فروش، در بنیاد مستضعفان و ماجرای غارت فرش‌های سلطنتی و مصادره شده در سال‌های 59 و 60، اسناد و شواهدی هست که احتمالا ناچار می‌شویم برایشان روایت کنیم».

با بررسی خبرنگار انصاف نیوز، در همین روز یکی از شناخته شده‌های اصولگرا مصاحبه‌ای را علیه احمدی‌نژاد کرده بود؛ فردی که مشخصات او با سخنان رمزی حامی احمدی‌نژاد همخوانی دارد.

تا اینجا به مسایلی در ابتدای انقلاب و نیز بنیاد مستضعفان اشاره شده که زمان این دومی مشخص نیست. اما نکته‌ی جالب، اشاره‌ی عبدالرضا داوری در یادداشت مشابهی در دی ماه پارسال است که به ماجرایی در زمان دولت احمدی‌نژاد برمی‌گردد.

داوری که خود در دولت احمدی‌نژاد چند پست دست چندم مدیریتی داشته، در 20 دی ماه 1394 دو یادداشت کوتاه در تلگرام نوشته بود.

اولین یادداشت پارسال داوری در 20 دی ماه 1394، ساعت 10:52 صبح: «پیام به برادر فرش فروش! فرش فروشی می‌شناسم به نام «ک» که گاه و بیگاه از حجره‌اش در خیابان خیام به خبرگزاری‌ها زنگ می‌زند و علیه رییس جمهور سابق هتاکی می‌کند. این فرش فروش محترم بداند که اسنادی از زمان فعالیت چشمگیرش به همراه رفقا در حوزه‌ی فرش‌های مربوط به کاخ‌های سلطنتی در سال‌های ابتدایی انقلاب در دست داریم که اگر مایل باشند می‌توان به بازخوانی این اسناد مبادرت کرد».

دومین یادداشت پارسال داوری در همان روز، چند دقیقه بعد در ساعت 11:10 صبح: «برادر «ا.ک.ا»! خاطرت هست؟ برادر فرش فروشی به نام «ا.ک.ا» که در راسته‌ی خیام حجره‌ای دارد و با لندکروزش هم تهران را بالا و پایین می‌کند و هفته‌ای یکبار هم قربت الی الله فحش و تهمتی را حواله‌ی رییس جمهور سابق می‌کند، حتما یادش هست که سال ۸۷ و در ماجرای مالیات بر ارزش افزوده وقتی بازاریان را تحریک به اعتصاب می‌کرد چگونه گوشش توسط یک نهاد امنیتی پیچانده شد؟!».

به گزارش انصاف نیوز، فردی که مشابهت زیادی با این مشخصات رمزی دارد، یکی از اعضای طیفی از اصولگرایان است که از چند سال گذشته از احمدی‌نژاد حمایت نمی‌کند و بارها در نقد او موضع گرفته است. این در حالی است که بخشی دیگر از اصولگراها همچنان از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنند و در حال آماده کردن او برای انتخابات سال آینده هستند.

احمدی‌نژاد در سال‌های ریاست جمهوری بارها از اسنادی سخن گفته که از مخالفان و منتقدان خود دارد اما هیچ گاه چنین اسنادی منتشر نشد. تهدید رمزی یکی از عوامل رسانه‌ای جریان احمدی‌نژاد هم شاید ابزاری برای چانه زنی باشد؛ وگرنه شاید تاکنون منتشر شده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این که عده ای از سی و هفت سال پیش اسنادی جمع کنند تا امروز کسانی را تحت فشار قرار دهند فقط از سازمان های جاسوسی مانند موساد و اینتلیجنت سرویس و امثالهم بر می آید وگرنه اراذل و اوباشی که در آن زمان «جیغ و داد» می کردند شعورشان به این چیزها نمی رسید. احتمالاً این اراذل و اوباش در آن زمان در حال آموزش دیدن بودند.

  2. اگرشماهم مدارک دزدی اموال ملت توسط شخص یااشخاصی رادارید،وفقط بخاطرخودتون یاحزب خوداین مدارک رارونکنیدبااون شخص فرقی نداریدودردزدی شریک هستید،اگرچه اون شی کمترین ارزشی راداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا