خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسین دهباشی: کسانی که از دیوار سفارت بالا رفته اند، از دیوار توهم پایین بیایند

حسین دهباشی می‌گوید: خانم ابتکار احتمالا دچار فراموشی شده اند و خاطرشان نیست که از دیوار سفارت آمریکا بالا می رفتند. کسانی که از دیوار سفارت بالا رفته اند، بهتر است از دیوار توهم پایین بیایند. اگر خانم ابتکار اظهارات و یا ادعایی  در رابطه با صحبت های مرحوم امیرانتظام دارند، با سند و مدرک ارائه دهند

دبده‌بان ایران نوشت: عباس امیرانتظام که سالهای طولانی را در زندان سپری کرده بود 10 روز قبل به دلیل بیماری دیده از جهان فروبست. طی این مدت بحثهای زیادی پیرامون اتهامات وی مطرح شد، برخی معتقد بودند که دانشجویان پیرو خط امام که به اسناد لانه جاسوسی دست پیدا کردند باعث زندانی شدن امیرانتظام به اتهام جاسوسی شدند و برخی دیگر مدعی شدند که دلایل حبس طولانی مدت مرحوم امیرانتظام اتهام های اثبات شده در دادگاه بود. اما هر چه که هست بسیاری از کسانی که در آن دوران امیرانتظام را به جاسوسی متهم کرده بود حالا برای وی مرثیه سرایی می کنند.

معصومه ابتکار؛ یکی از دانشجویان پیرو خط امام که نقش مهمی را در تسخیر سفارت آمریکا داشت صبح امروز در رابطه با همین  موضوع و با اشاره به گفت و گوی حسین دهباشی با زنده یاد عباس امیرانتظام به خبرآنلاین گفت: افرادی برای القای موضوعاتی تلاش کردند که کاملا دور از انصاف، جهت دار و دارای انحراف در تاریخ بود. معتقدم این {گفت و گو} با یک برنامه ریزی انجام شده، حالا از کجا شکل گرفت؟ بماند!! ولی بالاخره روزی واقعیت مشخص می شود.

معاون امور زنان رئیس جمهور همچنین این موضوع را هم اضافه کرده است که دانشجویان پیرو خط امام هیچ گاه در مقام قضاوت نبودند، بسیار متأسفم که عده ای خواستند این موضوع را القا و « تاریخ را تحریف کنند»

حسین دهباشی، تهیه کننده و مجری برنامه خشت خام در همین رابطه به خبرنگار دیده بان ایران گفت: بنده معتقدم خانم ابتکار دچار سوء تعبیر شده اند. فرض بدبینانه در این مورد می تواند مصداقی از فرار کردن باشد.

خانم ابتکار اگر فکر می کنند بخش خاصی از این گفت و گو مورد تحریف قرار گرفته با ذکر منبع، درباره آن توضیح بیشتری بدهند.

دهباشی خاطرنشان کرد: خانم ابتکار احتمالا دچار فراموشی شده اند و خاطرشان نیست که از دیوار سفارت آمریکا بالا می رفتند. کسانی که از دیوار سفارت بالا رفته اند، بهتر است از دیوار توهم پایین بیایند. اگر خانم ابتکار اظهارات و یا ادعایی  در رابطه با صحبت های مرحوم امیرانتظام دارند، با سند و مدرک ارائه دهند. اثبات ادعا، مطابق عقل برعهده مدعی قرار میگیرد.

دبیر سایت تاریخ آنلاین در خصوص این بخش از سخنان معصومه ابتکار مبنی بر این که “ما اسناد را در اختیار قوه قضائیه قرار داده ایم و درواقع هیچ کاره بوده ایم و ادعای آقای امیر انتظام ربطه به دانش آموزان خط امام ندارد” بیان کرد: بنده معتقدم درباره این گزاره هم خانم ابتکار دچار فراموشی شده است و یا تصور می کنند که اسناد به اندازه ای نیستند که ما آنها را یادآوری کنیم. طی چند روز اخیر اسناد و فیلم هایی منتشر شد که محتویات این فیلم ها و عکس ها گواه این مطلب بود که آقای میردامادی و دیگر اعضای دانشجویان پیرو خط امام در تلویزیون آن زمان ادعا کردند که آقای امیرانتظام جاسوس است. علاوه بر این موضوع، به عنوان شهود معتمد دستگاه قضائی، مورد ارجاع هم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است برخی از احکام ابتدای انقلاب اسلامی که امروزه هیچ گونه توجیهی درباره آن وجود ندارد به صورت مشخص احکام زندان ها و اعدام هایی که توسط آقای خلخالی صادر شد، تا به این لحظه مورد براعت دانشجویان خط امام و اصلاح طلبان فعلی قرار نگرفته است. از طرفی دیگر آقای خلخالی تا انتهای عمر خود در لیست های سیاسی انتخابات مجلس و انتخابات خبرگان مورد تایید اصلاح طلبان بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حالا ان خانم ابتکار که……..ولی جدامن از این نوشته ونتیجه گیری نویسنده اش چیزی نفهمیدم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا