خرید تور تابستان ایران بوم گردی

با «زیر خاکی» می‌خواهید قدس را آزاد کنید؟!

تسنیم نوشت: چند روزی است درباره تغییرات در فرآیند سریال‌سازی تلویزیون و نظارت مستقیم شخص رئیس سازمان بحث‌های متفاوتی شده و حتی گفته می‌شود قرار شده اختیارات سیمافیلم بالاتر برود. بحثِ توقف 15 سریال به میان آمد و اولین سریال مورد تأیید «پیمان جبلی» رئیس جدید رسانه ملّی هم مطرح شد.

گفته می‌شود قرار است سریال‌هایی که در حال تولیدند به سرانجام برسند و سریال‌های در چرخه تولید، متوقف شوند تا تکلیف فیلمنامه‌هایشان مشخص شود. در این راستا، تنها سریال “زیرخاکی3” مجوز تولید گرفته تا برای پخش در نوروز 1401، آماده شود.

در این سریال پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند و احتمالا سامان از بازیگران جدیدی به روال فصل دوم بهره خواهد برد.

البته هنوز مدیرانِ سیما و روابط عمومی صدا و سیما نسبت به توقیف سریال و تغییراتی که گفته می‌شود در فرآیندِ سریال‌سازی اتفاق افتاده، واکنشی نشان نداده‌اند. در این حال، جلیل سامان یادداشتی را در صفحه مجازی‌اش منتشر کرده است.

سامان در این یادداشت نوشته است: «کاش زیر خاکی را هم تعطیل می‌کردید تا باهم بنشینیم فکری به حال امروز و فردای تلویزیون بکنیم شما از «زیرخاکی» چه توقعی دارید می‌خواهید با آن قدس را آزاد کنید؟ با این کار برای ما هم حاشیه به وجود می‌آوردید و بسان نور چشمی تلویزیون آن را هم از چشم مردم می‌اندازید!

توقف تولید 15 سریال عملاً فروپاشی تلویزیون است مثل اینکه برای رفع مشکل آلودگی هوا فرمایش شود که نفس نکشید تا هوا پاک شود چرخ را قبلاً اختراع کرده‌اند برای هر مشکل فنی و محتوایی دستورالعملی عملی وجود دارد. تغییرات باید به تدریج و در یک بستر معقول و منطقی اتفاق بیفتند نه با هیجان و رویاهای دست نیافتنی. با نیروی انسانی باقی مانده و ساختار فعلی تلویزیون تحول مثبتی رخ نخواهد داد مگر آنکه با رفع اشکال‌های ساختاری و مدیریتی هنرمند با تلویزیون آشتی کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حرف نزن آقای سامان
    اگه اجازه بدن کار کنی ی چیزی میگی اجازه هم ندن ی چرتی میگی باز
    همتون همین جوری هستین از کارگردان تا بازیگر. فقط میخاین ایراد بگیرید از تلویزیون. میخای بساز نمیخای حرف مفت نزن

    2
    1
  2. به نظر من،برنامه سازی‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی اصلا ارزش دیدن را ندارد، چونکه کاملا یک طرفه و بر اساس دروغ و بنیادگرایی می‌باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا