خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس ستاد جوانان روحانی: حاميان ٩٢ را بيش از این فراموش نکنیم!

رئيس ستاد جوانان و دانشجويان دكتر حسن روحاني گفت: بنده به نوبه ی خود هشدار مي دهم كه مبادا حاميان ٩٢ را بيش از اين به فراموشی بريم و از فداكاری و ايثارگری های آنان به راحتي عبور كنيم كه كار ما خدای ناكرده بسيار سخت تر خواهد شد.

به گزارش انصاف نیوز، سعید الله بداشتی در نشست حزب اعتدال و توسعه در استان يزد با بيان اينكه انتقاد حاميان دولت، نشانه ی دوستي و علاقه مندی به دولت و شخص دكتر روحاني است، تاكيد کرد: بايد در آستانه ی انتخابات 96 بسيار تشكيلاتي تر از سال 92 وارد صحنه شويم، چون كار ما در سال 96 سخت تر از 92 است. بي ترديد حق اين دولت است كه در چهار سال آينده، به بار نشستن تلاش هايش را نظاره گر باشد؛ تلاش هايي كه عمدتاً مصروف مذاكرات و پيشبرد نتايج آن بوده و هنوز هم ادامه دارد.

ریيس ستاد جوانان و دانشجويان روحاني، گفت: بهتر است براي فعال كردن ستادهاي انتخاباتي دكتر روحاني از محوريت كساني استفاده كنيم كه در روزگار سختي و مشقت و با پشت سر گذاردن تهديدها و آسيب ها و محروميت ها، شخصيتي جديد و روحاني نو انديش و توسعه گرا به نام حسن روحاني را به مردم معرفي كردند. ستاد 96 نياز به چنين فعالان و پيشگامانی دارد تا كار را با خلوص پيش ببرند و از ظرفيت ساير أقشار از جمله اصولگرايان نيز در صورت امكان استفاده كنند.

اين فعال سياسي با تاکید بر «تجربه ی گرانقدر هشت ساله ی اصلاحات و در پيش چشم قرار دادن آن فرصت ها و بعضاً برخي قدر ندانستن ها»، گفت: اگر هم انتقادی داريد بدانيد نگاه دكتر روحاني، يك نگاه توسعه گرا، مثبت و رو به جلو است و وظيفه، ادامه ی حمايت و پشتيباني از او و مردانش است. بنابراين ضمن حضور تمام قد در صحنه، بسيار مواظب باشيم كه در سطح جامعه، چنين احساس نشود كه شكافي بين حركت دولت و منويات رهبري معظم، وجود دارد.

الله بداشتی گفت: حمايت هاي رهبر معظم انقلاب در اين سه سال راه گشايانه ی بسياري از بن بست ها و مشكلات دولت بوده و در آينده نيز حمايت ها و راهنمايي هاي داهيانه ايشان بايد محور دغدغه ها و برنامه هاي دولت قرار گيرد. بي ترديد حمايت های رهبری اگر نبود معلوم نبود امروز مذاكرات و نتايج آن و مذاكره كنندگان جهادگرمان، چه وضعيتي در انتظارشان بود.

انتقادات ها و انتظارها

در این نشست که شش نفر از اعضاء كميته ی سياسي حزب اعتدال و توسعه ی استان یزد نیز سخنرانی کردند محور سخنان، «انتظارات برآورده نشده از دولت و اهمال در تحقق اهداف و برنامه های اعتدالی روحانی توسط کارگزاران برآمده از دولت و نیز حجم بالای انتقادات از رها شدگی پیگیری های این اهداف، توسط منصوبین دولت یازدهم در استان» بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. متاسفانه حامیان اصلی خود را فراموش کردند و میترسم دود این موضوع در انتخابات ۹۶ به چشم دولت برود

    1. فراموش نکردند. بلکه وارد معامله و زد و بند با کانون های قدرت شدند تا چند صباحی خود را در قدرت نگاه دارند. غافل از اینکه هیچ کانون قدرتی بالاتر و ارزشمندتر از رای مردم وجود ندارد

  2. فراموش می کنن خوب هم فراموش می کنن از روز اولش هم معلوم بود فراموش می کنن فقط دنبال حمال مفت می گردن که خودشون رو مفتی پرونده دار کنن دیدم که میگم ولی خوشحالم که هیچ گول بازی های کثیف رو نخوردم و نبردبان کسی نشدم و به کسی هم ظلم و مدیون نکردم . نه عزیز جان شما به اونها احتیاج دارید و مطمئن هستن که شماها هم همه جوره و همیشه هستید و می مونید که مثل انتخابات که هر دفعه بیشتر ظلم میشه یک ساعت زودتر صبح ها میرن صف انتخابات!!!!! می ایستن !
    کاش یک بار فقط یک بار همه مردم عام فقط یک بار باهم و هم زمان می نشستن تو خانه تو و استقبال نمی کردن خانه نشستن که جرم نیست عین نخریدن ماشین اشغالی هاشون . مردم ایران وقتی چیزی گرون میشه یا ظلمی میشه از نظر روانشناسی بیشتر استقبال می کنن و هجوم میارن یا علاقه دارن تو صف هم بایستن یا تحقیر هم تحمل کنن. بعدش می دیدید نقطه ضعف و مشروعیتی که مردم عادی با انگشتشون امضا می کنن و تایید می کنن تا چهارسال دیگه چقدر مهم و تاثیر گذار تو رفتارهای بعدی همه بالایی ها .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا